صادرکننده انواع پتوهای لاله با بهترین قیمت روز

پتو اصلی ترین لوازم خواب است که همه در طول شبانه روز از آن بهره می گیرند و برندها و مدل های مختلفی از آن در سطح کشور وجود دارد که هر یک دارای طرح های متنوعی است. یکی از برندهای معروف و شاخص در سطح کشور برند لاله است که نظر همه ی خریداران را به خود جلب نموده و محبوب آنها می باشد و دارای طرح های فوق العاده اعلا و ممتاز بوده است. این برند مدرن علاوه بر عرضه در داخل کشور به دیگر کشورها نیز صادر می شود و صادرکننده انواع پتوهای لاله بازرگانانی هستند که آن را در سایر کشورها ارسال می کنند.

صادرکننده انواع پتوهای لاله با بهترین قیمت روز

بزرگترین عمده فروشی پتو لاله

بزرگترین عمده فروشی پتو لالهبزرگترین عمده فروشی پتو لاله در اقصی نقاط کشور وجود دارد که در کار نگهداری تیراژ بالای پتو بوده و برندها و مدل های مختلف را در دسترس مشتری قرار می دهد و با شناخت کم و کیف بازار و توجه مستمر به اصل مشتری مداری به فروش تخصصی این محصول مشغول است.

این مرکز انواع پتو کیلویی اعلا و بسته بندی شده را در بازار عرضه نموده و نیاز خرده فروشان را رفع می کند و با عملکرد درست در این زمینه به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را تامین می کند و دارای تنوع سبد کالایی بوده و پاسخگوی هر سلیقه ای خواهد بود.

برخی عمده فروشان در منطقه های مختلف دارای شعباتی هستند و برند لاله را در دسترس همگان قرار می دهند. مراکز مختلفی هستند که به دلیل شلوغی جمعیت آنان پتو را عمده تهیه می کنند تا در هزینه های اولیه خود صرفه جویی نموده و پتو را ارزان تهیه کنند مانند سربازخانه ها که پتو عمده نمدی را خرید می کنند. 

فروشنده معتبر پتو های ایرانی گلدار

فروشنده معتبر پتو های ایرانی گلدارفروشنده معتبر پتوهای ایرانی گلدار در سطح شهر دیده می شود که به صورت عمده و خرده این محصول را ارائه نموده و عرضه کننده با واسطه و یا مستقیم می باشد و رهبری بخشی از بازار را در دست گرفته و با جوامع مختلفی فعالیت نموده و نقش مهمی را در این عرصه ایفا می کند.

فروش پتو لاله در طرح و مدل های مختلفی انجام می شود و در انواع گل بر جسته نیز ارائه می شود که در رنگ های متنوع گلدار و تک رنگ بوده و هر کدام دارای زیبایی خاصی می باشد. فروشگاه ویژه پتو نیز در بازار نمونه های متنوعی را در معرض نمایش قرار داده و بورس انواع پتو می باشد.

در گذشته پتوها اکثرا از جنس نمدی و در یکی دو سه تا طرح بود و تنوع در مدل های آن وجود نداشت ولی امروزه با پیشرفت های چشمگیری که در این صنعت ایجاد شده طیف گسترده ای از طرح و مدل و جنس این محصول وارد بازار می شود که پاسخگوی هر سلیقه، بودجه و هر سن و سالی هستند.

مرکز صادرات پتو طرحدار با کیفیت

مرکز صادرات پتو طرحدار با کیفیت مرکز صادرات پتو طرحدار باکیفیت شرکت های تجاری هستند که برندهای متنوع و معتبر را در بازارهای بین المللی بازاریابی و عرضه می کنند و با فعالیت های گسترده ای که در این زمینه دارند جایگاه پتوی ایرانی را در بازارهای خارجی حفظ نموده و باعث ارزآوری و رونق اقتصادی برای کشور خواهند بود.

صادرات پتو باعث پیشرفت و شکوفایی کشور بوده و یکی از اهداف بلند مدت کارخانجات است و آنها مازاد بر تولید خود را به صورت سفارشی و مستقیم در دیگر کشورها صادرات می کنند و پتوی ایرانی به دلیل کیفیت مطلوب و طرح های متنوعی که دارد توانسته نظر بازارهای خارجی را به خود جلب نماید.

صادرات پتو با طرح شیک و برند معتبر است که بسته بندی های آن نیز بسیار شیک و استاندارد می باشد چون در این عرصه بسته بندی بعد از کیفیت حرف اول را می زند. همچنین صادرات بر اساس قوانین صادراتی و مجوزات گمرکی انجام پذیرفته و اهمیت زیادی دارد.

پتو لاله مهرگان مدل اسپانیایی

پتو لاله مهرگان مدل اسپانیاییبرند مهرگان پتو لاله اسپانیایی را تولید می کند که از مدل های اسپانیایی بهره گرفته شده و بسیار گرم و لطیف بوده و از زیبایی متفاوت و فوق العاده ای برخوردار است و به دلیل منحصربه فرد بودن و ظاهر لوکس و مدرنی که دارد نظر اکثر مشتریان را به خود جلب نموده است.

پتو لاله مدل کره ای نیز یکی دیگر از مدل های لاله مهرگان است که از طرح و کیفیت پتوهای کره اقتباس گرفته شده و ویژگی های یک پتوی ایدآل را دارا می باشد و دارای ظاهری شیک و مدرن بوده و همچنین طرفداران زیادی در بازار دارد.

این مدل های پتو ضد حساسیت و آنتی باکتریال بوده و تسهیل کننده گردش هوا و تنظیم کننده دمای بدن در هنگام خواب می باشد و بسیار نرم و لطیف و اعلا می باشد. همچنین قابلیت شستشو با لباسشویی و با دست را دارد و در رنگ های متنوعی تولید شده و با نخ اکریلیک و در وزن مناسب ارائه می شود و در تمام فصول نیز مناسب است و آبرفت و پرزدهی نیز نخواهد داشت و رنگ ثابتی دارد.

خرید و فروش پتو های ایرانی اورجینال

خرید و فروش پتو های ایرانی اورجینالخرید و فروش پتو ایرانی اورجینال را واسطه هایی عهده دار هستند که نیاز بخش های مختلفی از کشور را تامین نموده و برندهای مختلف را از تولیدکننده عمده و ارزان خریداری و در سطح کشور عرضه می کنند و دسترسی مشتری را در هر نقطه ای به هر برند و مدلی آسان خواهد نمود.

تامین کننده اصلی پتو در راس بازار تولید کننده است که مشتری می تواند با مراجعه به او یا دفاتر فروش آن خرید مستقیم پتو را انجام دهد و دیگر عرضه کنندگان نیز اکثرا پتو را بدون مستقیم عرضه نموده و بسته به شغلی که دارند از طریق خرید و فروش آن کسب سود می کنند.

پتو اورجینال و اصل در بسته بندی آن مشخصات کامل آن مانند نشان استاندارد و تاییدیه بهداشتی ذکر شده و دارای بارکد یا برچسب اصالت یا سری ساخت خواهد بود و خرید از خود تولید کننده اطمینان خاطر را در مورد اصل بودن آن به مشتری خواهد داد.

مرکز پخش پتو با قیمت مناسب و کیفیت عالی

مرکز پخش پتو با قیمت مناسب و کیفیت عالیدر مرکز پخش پتو این محصول باقیمت مناسب و کیفیت عالی عرضه می شود و مشتری می تواند انواع پتو ایرانی در هر طرح و مدلی را انتخاب و خرید کند. پخش کننده پتو دارای کانال های توزیعی در سایر نقاط کشور بوده و با شناخت کم و کیف بازار و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش این محصول می پردازد.

  • پتو لاله از الیاف آکریلیک تولید شده که مطابق با استاندارهای اروپا می باشد.
  • در چاپ آن از بهترین رنگ های اروپایی استفاده شده که دارای گواهی بهداشتی و محیط زیست می باشد.
  • در اطراف آن نواری به کار رفته که از جنس ساتن بوده و با چهار نخ به صورت دو سوزنه زیکزاک شده است و مقاومت بالایی دارد.
  • بافت پتو با سه سیستم نخ است که در برابر کشش مقاوم است و پرز آن مستحکم بوده و قابلیت جدا شدن از پتو را ندارد.
  • پتو لاله مهرگان دارای نشان ISO 2008: 2000 است و در مدیریت کیفیت از شرکت سوئیس اقتباس گرفته است.
  • دارای نشان استاندارد بوده و در برابر شستشو و خشکشویی و مالش ثبات رنگ داشته و از ثبات ابعاد نیز برخوردار است و دوخت آن نیز در مقابل کشش و فشار شستشو مقاوم است.
  • دارای تنوع طرح و مدل است.
  • ابتکار ایجاد رنگبندی های جدید با استفاده از خط چاپی که توانایی اسمی ۸ رنگ را داشته باعث شده پتوی ۱۴ رنگ تولید کند.

ارائه دهنده انواع پتو های مناسب کودک

ارائه دهنده انواع پتو های مناسب کودکتولیدکننده ارائه دهنده انواع پتو کودک ایرانی است که این محصول را در رنگ و طرح مختلف عرضه نموده و به تولید پتو عروسکی در طرح های شخصیت های کارتونی محبوب کودکان با قابلیت تنفس بالا و ضد حساسیت می پردازد.

به این علت که پتو بیشتر با نخ اکریلیک تولید می شود این نخ با دستگاه های پیشرفته ی ایتالیایی و با آخرین تکنولوژی روز اروپا در کارخانه پتو لاله تولید می شود و با بهره گیری از تکنولوژی این صنعت و مهندسینی که در اختیار دارد به تولید گسترده این محصول مشغول است.

پتو لاله به صورت حلقوی تاری تولید شده و غیرقابل شکافته شدن است و در ساختمان بافت آن سه نوع نخ به کار رفته و به علت ساختمان بافت میزان پرز دهی آن بسیار کم است و از نخ اکریلیک بوده و این الیاف مانند پشم گرما را در خود نگه می دارد به همین دلیل گرم می باشد. پتو لاله تک لایه است و استفاده راحتی داشته و رنگ های کاتیونیک سوئیسی در آن بکار رفته است و دارای تاییدیه بهداشت جهانی می باشد.

خریدار مستقیم پتو ویژه نوجوان

خریدار مستقیم پتو ویژه نوجوانخریدار مستقیم پتو ویژه نوجوانان با توجه به نیاز اصلی مشتری و با شناخت سلیقه آنها و شناسایی طرح های پتو نوجوان به بهترین نحو ممکن نیاز این قشر را تامین می کند. گستردگی تنوع پتو نوجوانان باعث شده همه گونه سلیقه ای را پاسخگو بوده و توجه این قشر را به خود جلب کند.

بهترین پتو ایرانی نوجوانی دارای ظرافت و لطافت بالایی بوده و از طرح های شخصیت های کارتونی در رنگ های مختلف بهره می گیرد و در انواع مدل های پسرانه و دخترانه وارد بازار می شود که برای هر جنسیت و هر سن و سالی نیز طراحی و تولید شده اند.

در بازار خریداران مستقیم پتو بیشتر توسط واسطه ها، هتل ها، مسافرخانه ها، سالمندان، مراکز نظامی، اردوگاه ها، سربازخانه ها، خوابگاه ها، خوابگاه مدارس و دانشجویی، بیمارستان ها، پرورشگاه ها و … هستند که هر کدام نوعی از این محصول را خریداری می کنند. مثلا هتل های پنج ستاره از نمونه های اعلا و درجه یک با طرح های لوکس و مدرن را خرید می کنند.

پتو خانگی کیفی با قیمت شگفت انگیز

پتو خانگی کیفی با قیمت شگفت انگیزپتو کیفی مخصوص خانگی با قیمت شگفت انگیز را مراکزی ارائه می دهند که عرضه کننده بدون واسطه می باشند. چون مهم ترین عامل بالا رفتن قیمت این محصول واسطه ها هستند که با خرید و فروش آن و اختصاص سودی برای خود قیمت پتو را بالا می برند. 

برخی دیگر از مراکز فروش نیز به جهت تبلیعات اجناس خود و بازاریابی آن و جذب مشتری انواع پتو را با کمترین نرخ عرضه نموده و آن را با کیفیت بالا ارائه می کنند تا هم فروش خود را بالا برده و هم به سود خوبی دست پیدا نموده و رضایت مندی مشتری را نیز بدست می آورند و در نتیجه در بازار نیز برای خود اعتبار کسب می کنند.

قیمت پتو در بازار نیز بر اساس کیفیت و طرح و مدل مختلف است و خرید عمده و بدون واسطه آن دارای کمترین نرخ می باشد. قیمت پتو در روند معاملات آن تاثیر بسزایی دارد و هر چه قیمت ارزانتر باشد قدرت خرید مشتری بالا رفته و بر تعداد مراجعه کنندگان آن افزوده خواهد شد.

نمایندگی پتو لاله دو نفره و تکنفره

نمایندگی پتو لاله دو نفره و تکنفرهدر نمایندگی ها انواع پتو لاله دونفره و تکنفره بدون واسطه ارائه می شود که هر کدام دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی خواهد بود. همچنین این مرجع پتو ارزان لاله را در نقاط مختلف کشور عرضه نموده و مشتری می تواند علاوه بر خرید راهنمایی ها و مشاورهای لازم را از فروشندگان آن کسب نماید تا با اطمینان بیشتری پتو به دست او برسد.

پتو لاله دو نفره بیشتر برای عروس و دامادها جهت تکمیل جهیزیه تهیه می شود و دارای لطافت خاص و طرح های بی نظیری است و بسته به دکوراسیون اتاق خواب و باتوجه به رنگ سرویس خواب ها می توان آن را انتخاب نمود چون دارای تنوع در طرح و رنگ و مدل می باشد.

پتو لاله تکنفره نیز طیف وسیعی از رنگ و مدل را دارد از آن به عنوان کادو و چشم روشنی نیز می توان بهره برد و می توان آن را به عروس و داماد ها و اقوام و دوستان هدیه داد‌. مدل های باکیفیت این پتوها خوابی همراه با آرامش را به ارمغان آورده و خستگی روز را که حاصل از کار زیاد بوده از تن بیرون خواهد آورد.

پتو مسافرتی متری با جنس ضخیم

پتو مسافرتی متری با جنس ضخیمبرای خرید پتو مسافرتی متری با جنس ضخیم می توان به فروشگاه های پتو مراجعه و مدل دلخواه را خریداری کرد و سایت های فروش معتبر در فضای اینترنت نیز عرضه کنندگان این محصول بوده و مشتری می تواند در کمترین زمان با چند کلیک آن را خریداری کند.

خریدار پتو مسافرتی از این پتو جهت مسافرت استفاده می کند چون این پتو نازک و سبک بوده و قابلیت جابجایی راحتی دارد و بسته به مدل های آن کیفیت های مختلفی دارد. مدل های باکیفیت این پتو دارای تراکم بافت بوده به دلیل بافت توپر و فشرده ای که دارد در برابر شستشو نیز مقاوم است.

از این پتوها می توان به عنوان زیر انداز و روانداز استفاده نمود و به دلیل قیمت مناسبی که داشته در میان اقشار مختلف از خریداران زیادی نیز برخوردار می باشد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما