صادرکنندگان بزرگ پتو نرمینه مدل نسیم

میدانید صادرکنندگان بزرگ پتو نرمینه مدل نسیم کدام شرکت ها هستند؟ آیا تا به حال شما از بزرگ ترین صادرکنندگان پتو نرمینه مدل نسیم در ایران خرید کرده اید؟ چه عاملی سبب شده است که این شرکت ها جزء بزرگ ترین صادرکنندگان این پتوها باشند؟ در این مقاله یک به یک در مورد هر کدام از این سوال ها توضیحاتی خواهیم داد.
لازمه ماندگاری هر شرکت، در گرو کیفیت محصول و کالای ارائه شده توسط آن شرکت است. شرکت هایی که موفق شده اند از صادرکنندگان بزرگ پتو نسیم باشند، ابتدا در داخل کشور توانسته اند موفقیت های بسیاری را به دست بیاورند و خوش بدرخشند، سپس تبدیل به بزرگ ترین صادرکنندگان پتو نرمینه مدل نسیم شده اند. از صادرکنندگان بزرگ پتو نرمینه مدل نسیم، شرکت دیبافت کالا است که از همه عرضه کنندگان ایرانی پیشی گرفته است. ما در ادامه بیشتر در مورد دیبافت کالا و روش خرید از این شرکت که جزء صادرکنندگان بزرگ است، صحبت خواهیم نمود.

مشخصات پتو نرمینه مدل نسیم

مشخصات پتو نرمینه مدل نسیم

پتو نرمینه مدل نسیم ویژگی های بارز و مهمی دارد که این مشخصات سبب شده است مشتریان این منسوج روز به روز فزونی یابد. در زیر به بررسی برخی از مهم ترین ویژگی های این پتو خواهیم پرداخت.
ـ زیبا و بادوام
همه ما زیبایی را دوست داریم و در محیط هایی که زیبا و منحصر به فرد باشد، حس بسیار مطلوبی دریافت خواهیم کرد. ما در شبانه روز بیشتر از 6 ساعت را در خواب سپری مینماییم و این، زمان کمی نیست. پتوها میتوانند محل خواب ما را زیباتر نمایند. اگر شما تاکنون طرح های پتو نرمینه نسیم را ندیده اید، بهتر است که در گوگل اندکی وب گردی کرده و بعد از این، تعریف ما را از این کالای خواب بهتر درک خواهید کرد. کارخانجات تولید پتو نرمینه از پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی و برترین الیاف در خط تولید این منسوجات بهره برده اند. به جرأت میتوان گفت پتو نرمینه مدل نسیم جزء بادوام ترین پتوهای موجود در بازار به شمار می آید.

مشخصات پتو نرمینه مدل نسیم
ـ نرم و لطیف
یکی از مهم ترین دلایلی که ما پتو را جایگزین لحاف مینماییم، نرمی و لطافت موجود در پتو است. چراکه ما نرمی و لطافت را دوست داریم، برخی پتوها هستند که در اوایل استفاده بسیار نرم و لطیف بوده، اما بعد از شست و شو، بافتشان سفت شده و دیگر نرمی پیشین را ندارند. با خرید پتوهای نسیم، نگران این وضعیت تأسف بار نباشید، بافت این منسوجات، در اثر شست و شو به این وضعیت دچار نشده و همیشه نرم و لطیف باقی میمانند.
ـ ثبات رنگ و شست و شوی آسان
هر منسوجی را باید طبق دمای مناسب آن شست تا آسیبی به بافتش وارد نشود. پتوهای نرمینه هم اینگونه هستند و باید در دمای آب 30 درجه سانتی گراد چه با دست و چه با ماشین لباس شویی شست و شو داده شوند. این پتوها به هیچ وجه رنگ خود را در هنگام شستن به آب پس نمیدهند و شما در استفاده طولانی مدت از این منسوجات پی به صحت تعریف ما خواهید برد.

آشنایی با پتو نرمینه کودک

آشنایی با پتو نرمینه کودک

برای آشنایی بیشتر شما با پتوهای نرمینه بافت کودک میتوان بیان نمود که ما والدین از هیچ تلاشی برای کودکانمان دریغ نمیکنیم. آنقدر به کالای خواب فرزندمان اهمیت میدهیم که قبل از تولدش برای تزیین و دکوراسیون اتاقش دنبال ایده و کالای خواب بادوام و خوب میگردیم. قبل از هر چیزی باید در انتخاب پتو و کالای خواب کودک دقت زیادی به خرج دهیم، به دلیل اینکه کودکان سریعاً کالای خواب و پتوی خود را کثیف مینمایند. پس باید این منسوجات را مرتباً شست و شو داد. از طرف دیگر اگر این منسوج نامرغوب باشد، تغییر رنگ میدهد و روز به روز کیفیتش افت پیدا خواهد کرد. اگر از ما بپرسید که کدام پتو برای کودکان مناسب تر است، ما بی شک به شما پتو نرمینه کودک را پیشنهاد میدهیم. این محصول از دوام بالایی برخوردار است و الیافی نرم دارد، به طوری که وقتی این پتو را به دور کودک خود میپیچید، از نرمی آن، پوست فرزند احساس مطلوبی پیدا خواهد نمود.

شرکت نرمینه چه مدل پتویی ارائه میدهد

شرکت نرمینه چه مدل پتویی ارائه میدهد

کارخانه تولیدی پتو نرمینه، مدل های گوناگونی تولید مینمایند که ما در زیر به برخی از مهم ترین آنها اشاره خواهیم نمود:
ـ پتو نرمینه مدل نسیم یک نفره و دو نفره
ما در این مقاله در مورد ویژگی های پتو نرمینه مدل نسیم به طور مفصل توضیح دادیم و اکنون این را لازم دانستیم که ابعاد این منسوجات را بیان نماییم. سایز یک نفره این پتوها 160 در 220 سانتی متر و سایز دو نفره آن 240 در 220 سانتی متر است.
ـ پتو نرمینه مدل کودک
پتوهای نرمینه مدل کودک در ابعاد 80 در 110 و 110 در 140 توسط کارخانه نرمینه تهیه و تولید شده اند.
ـ پتو نرمینه مدل مسافرتی
این پتو نسبت به دیگر منسوجات سبک بوده و جای کمی را اشغال مینماید و ابعاد این محصول 210 در 150 سانتی متر است. پتوهای مسافرتی زیبا و پرکاربرد را میتوانید هم با دست و هم با ماشین لباس شویی شست و شو دهید.

شرکت بازرگانی انواع پتو نرمینه مدل نسیم

شرکت بازرگانی انواع پتو نرمینه مدل نسیم

بزرگ ترین شرکت بازرگانی انواع پتو نرمینه مدل نسیم، دیبافت کالا است. شهرت این شرکت به این دلیل است که فقط کالاهای مرغوب را در انبار خود ذخیره نموده است و به هیچ وجه کالای غیر اصل را به فروش نمیرساند. این مرکز علاوه بر فعالیت فروش در داخل ایران، بزرگ ترین صادرکننده این منسوجات نیز به حساب می¬آید. شما به دو صورت میتوانید از کالاهای این فروشگاه خرید عمده خود را انجام دهید:
ـ روش مستقیم
این روش به صورت حضوری است و میتوانید به آدرس شرکت مورد نظر مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.
ـ روش غیرمستقیم
اگر شما به هر علتی ( فاصله زیاد شهری از این شرکت، ترافیک و…) امکان خرید مستقیم را ندارید، میتوانید این منسوجات را به صورت اینترنتی به هر تعدادی که میخواهید سفارش دهید. وارد وب سایت دیبافت شوید، کالای مورد نظر خود را انتخاب و آن را به آدرسی که ذکر نموده اید، تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما