عرضه مستقیم پتو تابان یزد

سایت اینترنتی و آنلاین دیبابافت پل ارتباطی بین کارخانه تولید پتو تابان یزد و خدمات به مشتریان است، به این صورت که فروشگاه دیبابافت عرضه مستقیم پتو تابان یزد را بر عهده دارد.
در عرضه مستقیم محصول به قیمت کارخانه به دست مشتری میرسد. از این رو این شیوه خرید در میان مردم به خاطر به صرفه بودن هزینه آن، با استقبال رو به رو شده است و شرکت های بسیاری ترغیب به عرضه مستقیم پتو تابان یزد شده اند. در عرضه مستقیم پتو هم شرکت تولیدکننده و هم مصرف کننده از ارسال مستقیم سود میبرند. برای تأمین کننده، هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی کاهش مییابد و برای خریدار، زمان تحویل و قیمت محصول کم میشود.

معرفی طرح های پتو تابان

معرفی طرح های پتو تابان

کارخانه تولید پتو تابان یزد، تولیدکننده پتوها در طرح ها و رنگ های مختلف است. یکی از پتوهای پرطرفدار این کارخانه پتوهای مینگ به صورت سبک، سنگین یا متوسط و با قیمت بسیار مناسب هستند. با توجه به قیمت ارزان این پتوها، شاهد گسترش خرید پتوی مینگ حتی توسط کشورهای همسایه هستیم. این پتو به صورت تک نفره و دو نفره در رنگ های مختلف تولید و با قیمت مناسب عرضه میشود.

انواع پتو در چه طرح هایی تولید میشوند

انواع پتو در چه طرح هایی تولید میشوند

ـ پتوهای پشمی مصنوعی
این پتوها معمولاً از نوعی پلی استر یا ترکیبی از پارچه های مصنوعی تهیه میشوند. پتوهای پشمی که از یک لایه ساخته شده اند، سبک وزن هستند و در عین حال گرمای زیادی دارند، ضد حساسیت هستند و در مقایسه با انواع دیگر کمی ارزان تر هستند.
ـ پتوهای پلی استر
از مزایای مهم پلی استر این است که میتوان آن را چندین بار شست و خشک کرد، بدون اینکه رنگ یا شکل خود را از دست بدهد. البته پلی استر دارای معایبی نیز است. به طور مثال وقتی خیس میشود، به پوست میچسبد و تقریباً به اندازه پنبه قابل تنفس نخواهد بود.

انواع پتو در چه طرح هایی تولید میشوند
ـ پتوهای اکریلیک
اکریلیک با استفاده از یک پلیمر مصنوعی (ساخته شده از نفت یا سایر سوخت های فسیلی) تشکیل شده است. این ماده سبک وزن است، اما همچنان گرمای زیادی دارد. پتوهای اکریلیک در برابر آفات مقاوم هستند و میتوان آنها را برای مدت طولانی نگهداری کرد. از معایب عمده اکریلیک این است که برای محیط زیست خطرناک است و حتی ممکن است در ایجاد برخی از انواع سرطان نقش داشته باشد.
ـ پتو ولوکس
پتوهای vellux گاهی اوقات به عنوان پتوهای مهمان نواز شناخته میشوند، زیرا آنها از نوع پتوهایی هستند که اغلب در هتل ها به کار میروند. این پتوها بادوام و گرم هستند و معمولاً از دو لایه فوم تشکیل شده اند که بین پارچه ای که از الیاف نایلونی قوی تهیه شده است، قرار میگیرند. این نوع پتوها را میتوان چندین بار شست و همچنین ضد حساسیت هستند.
ـ پتوهای میکروفیبر
این پتوها ترکیبی از الیاف مختلف شامل نایلون، ابریشم مصنوعی و پلی استر هستند. پتوهای میکروفیبر به خوبی بافته میشوند و درنتیجه عموماً چروک نمیشوند. همچنین ضد آلرژی، مقاوم، قابل شست و شو و اشتعال هستند.

همه چیز درباره پتو الیاف طبیعی

همه چیز درباره پتو الیاف طبیعی

پتوها را میتوان براساس جنس و مواد آنها به دو نوع اصلی تقسیم کرد: مواد طبیعی و مواد مصنوعی.
ـ پشم
پشم یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مواد سازنده پتو است. پشم به طور طبیعی گرم است و رطوبت را جذب میکند. این ماده همچنین در برابر آتش مقاومت میکند. این ماده زیست تخریب پذیر است و باعث میشود پتوهای پشمی پایدار و سازگار با محیط زیست باشند. پشم همچنین به طور طبیعی ضد باکتری است، به این معنی که شما مجبور نیستید آن را به دفعات بشویید. این ماده دارای حفره‌های هوا است که در فیبر واقعی تعبیه شده است. این ویژگی به خروج هوای سرد و ورود هوای گرم کمک میکند، به این معنی که پتوهای پشمی هم عایق‌های عالی هستند و هم قابلیت تنفس بهینه دارند.
ـ پنبه
پتوهای پنبه ای برای کسانی که با آلرژی دست و پنجه نرم میکنند، ایده آل هستند؛ زیرا پنبه یک ماده طبیعی ضد حساسیت است. با این حال، پنبه قابل اشتعال است و به همین دلیل، از پتوهای پنبه ای در کمپینگ یا شکار نباید استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که همه انواع پنبه وقتی با حرارت زیاد یا حتی متوسط خشک شوند، چروک میشوند؛ بنابراین اگر میخواهید از احتمال چروک شدن بیش از حد جلوگیری کنید، پتویی را انتخاب کنید که درصد پنبه کمتری داشته باشد.

همه چیز درباره پتو الیاف طبیعی
– نخ
پتوهای نخی میزان گرمایی که پتوهای پشمی فراهم میکنند را دارا نیستند؛ بنابراین اگر به دنبال چیزی هستید که در شب های سرد زمستان شما را گرم نگه دارد، پتوهای نخی توصیه نمیشوند. در عوض، در هوای گرم تر، پتوی نخی را انتخاب کنید، زیرا به‌ طور استثنایی قابل تنفس است. اکثر پتوهای نخی دارای مزیت تمیز کردن نسبتاً آسانی هستند.
– پایین
اصطلاح پایین به پرهای نرم پرندگانی مانند غازها یا اردک ها اطلاق میشود. آنها معمولاً به عنوان پرکننده پتو، روتختی و لحاف استفاده میشوند. پرهای پایین دارای توانایی طبیعی برای نگه داشتن گرما در نزدیکی بدن شما و در عین حال سبک وزن هستند.
ـ ابریشم
در میان تمام مواد طبیعی، ابریشم احتمالاً نرم ترین و مجلل ترین گزینه برای تهیه پتو است. پتوهای ابریشمی بسیار قابل تنفس هستند. از این رو آنها را به گزینه ای عالی برای آب و هوای گرم تبدیل میکند، زیرا سطح گرمای سبکی را ارائه میدهند. پتوهای ابریشمی همچنین رطوبت را از بدن شما دور میکنند و برای کسانی که مستعد تعریق در طول شب هستند، بسیار توصیه میشوند. البته این پتوها میتوانند در ماه های سردتر هم به همان اندازه مؤثر باشند.

مرجع فروش انواع پتو تابان یزد

مرجع فروش انواع پتو تابان یزد

همانگونه که میدانید پتو تابان یزد به دلیل کیفیت، اصالت کالا و تنوع طرح ها و رنگ های مختلف با گسترش خرید از جانب مشتریان عزیز رو به رو شده و این موضوع باعث گستردگی مراجع فروش و عرضه پتو تابان یزد شده است.
یکی از مراکز فروش پتو تابان یزد، سایت اینترنتی دیبابافت است که با عرضه مستقیم پتو تابان یزد همواره در جهت جلب رضایت مشتریان است. با توجه به گرایش روزافزون مردم به خرید اینترنتی کالاها، این فروشگاه محصولات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش میرساند. برای خرید پتو تابان یزد تنها کافی است در مرورگر خود سایت دیبابافت و سپس نام محصول مورد نظر را جست و جو نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما