عرضه مستقیم پتو نیکوباف مدل زمرد

عرضه مستقیم پتو نیکوباف مدل زمرد چه با واسطه و چه بی واسطه و حتی از طریق سایت های معتبری که توسط کارخونه پتو نیکوباف راه اندازی یا پشتیبانی میشه، انجام میگیره. پتو نیکوباف پتوی بسیار شیک و جذابی هست که تونسته مشتریان خودش رو در سراسر ایران جذب و نگه داره. عرضه مستقیم پتو نیکوباف مدل زمرد یک نفره و دو نفره با قیمت بسیار پایین ولی کیفیت بالا توسط تمام مراکز قروش چه به صورت حضوری و چه به شکل اینترنتی صورت میگیره. از بین همین تولید کنندگان پتو که توی تمام استان ها، وجود داره، پتو نیکوباف مدل زمرد بازار پر فروش و منحصر به فرد خودش رو همواره داشته و سعی کرده همیشه با دسترسی آسونی که داره رقابت خیلی خوبی با برندهای هم تراز خودش پیدا کنه.
پتو نیکوباف طرح و نقش های جذابی داره که تقریبا میشه گفت برای رقابت با سایر برندها انتخاب خیلی خیلی سختیه. پتو نیکوباف مدل زمرد به عنوان یک پتوی صادراتی، وزن کاملا استاندارد و مناسبی داره و علاوه بر اون به خاطر قیمت پایینی که داره، همیشه جزو انتخاب های اوله خانوم های با سلیقه کشورمون هست. عرضه مستقیم پتو نیکوباف مدل زمرد از تمامی سایت های معتبر که زیر نظر کارخونه های تولید کننده هستن به راحتی امکان پذیره.

آیا از پتو نیکوباف چیزی میدانید

آیا از پتو نیکوباف چیزی میدانید

پتو نیکوباف توسط معتبرترین و استانداردترین کارخونه های پتو بافی در شهر ساوه تولید میشه و تولید کنندگان این کالا، عرضه مستقیم پتو نیکوباف مدل زمرد رو از همین کارخونه ها و هم چنین مراکز فروشی که با اونها در ارتباط هستن انجام میدن. این کارخونه محصولات خودش رو با نام های تجاری پتو نیکوباف مدل برلیان، مدل الماس، مدل یاقوت و گل برجسته و زمرد و… به بازار عرضه کرده. داخل پرانتز باید بگیم شرکت های متعددی در سطح کشور هستن که تولید پتو نیکوباف رو به عهده دارن. از جمله شرکت نیکوبافت تهران که نمایندگی پخش و عرضه این محصول رو هم به عهده داره.
پتو نیکوباف درجه یک یکی از انواع پتوهاییه که خانم های با سلیقه برای آسایش خونواده و اهل خونه و همچنین آرامش روح و روان اونها هنگام خواب، بدون تردید و هیچ وسواس فکری انتخاب میکنن. تولید کننده های بزرگ و فعال پتو نیکوباف انواع پتوهای اصل و درجه یک خودشون رو در طرح ها و رنگ ها و سایزهای مختلف، تولید و روانه بازار میکنن. صد در صد تکنولوزی مدرن و پیشرفته و افراد متخصص زیادی که توی این سال های اخیر به کارخونه های پتو نیکوباف اضافه شدن تغییرات مثبت و چشمگیری رو هم به تولیدات خودشون مخصوصا پتو نیکوباف مدل زمرد دادن و تونستن هم از لحاظ قیمت و هم مدل، تنوع زیادی داشته باشن. مثل پتوهای مسافرتی ژله ای، یا گل برجسته، یا پتوهای نوزادان و پتوهای فانتزی.
پتونیکوباف از الیاف مرغوب و با کیفیتی تولید شدن که بتونن گرما و سرمای متعادلی رو به بدن شما برسونن. نرم و راحت باشن و باعث بشن خواب راحت و زیبایی رو داشته باشین.

مشخصات انواع پتو گل برجسته

مشخصات انواع پتو گل برجسته

در حال حاضر تولید و پخش و تجارت پتو به یکی از منابع مهم اقتصادی کشور تبدیل شده، طوری که تولید کنندگان و سرمایه گذاران زیادی هم تو این عرصه وارد شدن و اگر هم اطلاعات چندانی نداشتن ترجیح دادن آموزش های لازم رو ببینن و خودشون به طور مستقیم وارد این تولید پر سود بشن. همین باعث شده که هزاران هزار مدل پتو از برندهای مختلف در کشور تولید بشه.
پتو گل برجسته یکی از انواع مدل های پرطرف دار پتو هست که تقریبا میشه گفت در تمام برندهای معروف و غیر معروف مثل نرمینه، گلبافت، لاله، لیلیان، نیکوبافت و… تولید میشه. پتو گل برجسته از الیاف آکرلیک و پلی استر، با درصدهای مختلف و درجه نرمی های گوناگون، تولید میشه. پتوهای یک نفره، دو نفره، پتوهای سربازی، مسافرتی، فانتزی، عروسکی، دخترانه و پسرانه و حتی پتوهای ژله ای جزو زیر شاخه پتو گل برجسته در تمام برندها محسوب میشن. پتو گل برجسته در طرح و رنگ های متنوع ساده و کبریتی، روشن و تیره و با قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی تونسته تمام سلیقه ها رو به خودش جذب کنه.

نکاتی جهت شست و شوی پتو

نکاتی جهت شست و شوی پتو نیکوباف مدل زمرد

پتو به عنوان پوششی که هر شب روی بدن می افته و طبیعتا به مرور کثیف شده و بوی نامطبوعی به خودش میگیره، شستنش همیشه جزء دغدغه های اصلی خانوم های باسلیقه خانه دار هست. باید بگیم چیزی که ابتدا مهمه و باید بهش توجه کنید اینه که حتما برچسب شست و شو با ماشین لباسشویی و آب گرم روی پتو چسبیده باشه و اگر این برچسب روی پتو نیست یعنی شستن پتو فقط با دست امکان پذیره. پتو نیکوباف حاوی همین برچسب شست و شو با ماشین هست.
به طور معمول لباسشویی ها امکان شست و شوی پتوهای یک نفره رو به راحتی دارن اما برای شستن پتوهای دو نفره و بزرگ که نیاز به لباسشویی های 9 کیلویی داره، حتما باید از خشکشویی های بیرون از منزل کمک گرفت. بعد از اینکه مطمئن شدید میشه پتو رو با لباسشویی شست، بهتره تست رنگ رو انجام بدین و با یه پارچه سفید خیس شده روی گوشه ای از پتوی مورد نظر رو چند بار محکم بکشید و مطمئن بشید که رنگ پس نمیده.

نکاتی جهت شست و شوی پتو
دمای آبی که اجازه داره پتو باهاش شسته بشه خیلی خیلی مهمه و حتما روی همون برچسب دمای آب هم نوشته شده. پتو رو محکم تکون بدید تا آشغال یا تکه های مو که بهش چسبیده جدا بشه. چون ممکنه این آشغال های کوچیک توی فیلتر لباسشویی گیر کنن. اگر تکه هایی از مواد غذایی یا شمع یا هر چیزی به پتو چسبیده اول اونها رو با چاقو یا چنگال یا روش خاص خودش جدا کنید و بعد توی ماشین لباسشویی بندازید.
نکته مهم بعدی وزن پتو هست. میدونید که وقتی آب به پتو میرسه وزن اون رو چندین برابر وزنی که داره، میکنه. پس دقت کنید غیر از همین پتو، چیز دیگه ای داخل ماشین لباسشویی نندازید.
از مواد شوینده، پودر و نرم کننده هایی باید استفاده کرد که نوع مواد باعث از بین رفتن رنگ و لطافت پرزها نشه و اینکه برای خشک کردن پتو، اون رو، لوله، تا یا اتو نکنید و اجازه بدین همین طور باز شده و صاف و با نور آفتاب خشک بشه. اگر برچسب شست و شو با ماشین، روی پتو وجود نداره میتونید پتو رو داخل یک وان یا تشت بزرگ آب گرم قرار بدید. پتو رو به همراه مواد شوینده مناسب داخل تشت بگذارید و بعد از یک ساعت با پا اون رو بمالید. وقتی که حس کردید به خوبی تمیز شده اون رو به کمک دو نفر دیگه آب گیری کنید. چراکه وزن پتو بعد از شست و شو بسیار بالاتر از حالت خشک و عادیش هست و ممکنه باعث کمر دردتون بشه.

مرکز فروش پتو نیکوباف مدل زمرد

مرکز فروش پتو نیکوباف مدل زمرد

کارخونه های پتو نیکوباف مدل زمرد همیشه بیشترین تمرکزشون رو روی عرضه راحت تر و مقرون به صرفه تر به مشتری هاشون قرار دادن. توزیع به صورت حضوری و اینترنتی که البته عرضه مستقیم پتو نیکوباف و هر پتو از نوع دیگری به صورت اینترنتی امکان فروش و عرضه گسترده تری رو برای عرضه مستقیم پتو فراهم میکنه.
غیر از فروشگاه ها و مراکز خرید کالای خواب معتبری که عرضه مستقیم تکی و عمده پتو رو به صورت حضوری انجام میدن، سایت شناخته شده و فعال انواع پتو نیکوباف یکی از همین فروشگاه های اینترنتیه که کاملا شناخته شده س و به راحتی قابل دسترسیه. تولید کنندگان پتو نیکوباف مدل زمرد همه تلاششون اینه که محصولاتشون به خصوص پتو نیکوباف رو به راحتی، با سرعت عمل بالا، در هر زمان و در هر مکانی بدون اتلاف وقت و با هزینه ای پایین و کاملا مقرون به صرفه عرضه کنن.
کیفیت پتو نیکوباف به قدری بالاست که بیشتر ارگان ها و مراکز دولتی هم از این نوع پتو به عنوان یک کالای اساسی استفاده میکنن. ارگان های مختلفی مثل هتل ها، سربازخونه ها، زندان ها، بیمارستان ها، خوابگاه های دانشجویی، اردوگاه ها و غیره که استفاده های زیادی از پتو دارن.

مرکز فروش پتو نیکوباف مدل زمرد

در آخر

عرضه مستقیم پتو نیکوباف مدل زمرد در انواع تک نفره و دو نفره به صورت تک رنگ، گل دار، گل برجسته، پتو حوله ای کبریتی و عروسکی در تمامی فروشگاه ها و سایت های معتبر اینترنتی که مستقیما زیر نظر کارخونه پتو بافی نیکوباف فعالیت میکنن، به راحتی امکان پذیره. باید بهتون مژده بدیم که پتو کرسی به عنوان پتو 6 نفره و در سایز 300 در 300 سانتی متر تونسته جایگزین بسیار شیک، سبک و ارزان برای لحاف کرسی های قدیمی خونه ها بشه.
امیدواریم شب های گرم و آرومی رو با پتوهای برند ایرانی مخصوصا پتو نیکوباف مدل زمرد داشته باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما