فروش عمده پتو گلبافت لایکو

به طور کلی انواع پتوهای گوناگونی در بازار وجود دارد که هر یک مناسب استفاده در شرایط خاصی هستند.

امروزه بر خلاف گذشته برای هر سن و جنسیتی پتوی خاصی موجود است که باعث جذب مشتری می شود،به طور مثال، پتو گلبافت دخترانه دارای طرح های دخترانه و زیبایی می باشد.

ما فروش عمده پتو گلبافت لایکو که کیفیت و ویژگی های بی نظیری دارا می باشد را در دست داریم و محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کنیم.

فروش عمده پتو گلبافت لایکو

آشنایی با سایزبندی پتو

آشنایی با سایزبندی پتو همانطور که می دانید پتو ها دارای سایز بندی های گوناگون هستند تا برای استفاده اشخاص و شرایط مختلف مناسب باشند، حال می خواهیم در مورد سایز بندی پتو ها برایتان بگوییم تا به طور کامل با آن ها آشنا شوید.

پتو ها بسته به اینکه برای چه سن و چه جنسیتی استفاده می شوند دارای سایز های گوناگونی هستند.

معمولا پتو از برای نوزادان تازه متولد شده تولید می شود تا بزرگسالان.

البته لازم به ذکر است که پتو ها فقط از نوزادی تا نوجوانی تغییر سایز می دهند و سایز پتوهای قابل استفاده برای بزرگسالان یکسان است.

پتوهای نوزادی معمولا بسیار کوچک و همچنین نازک هستند تا باعث آزار و اذیت کودک نشوند، سایز پتوهای کودکان معمولا بین ۸۰×۱۱۰ و ۱۱۰×۱۴۰ می باشد که بسته به سن و جسته کودک انتخاب می شود.

و همچنین پتو ها دارای سایز بندی تک نفره و دونفره هستند که سایز بندی پتو های دو نفره معمولا بین ۲۴۰×۲۲۰ و ۲۴۰×۲۰۰ می باشد که بسته به نیاز و سلیقه مشتری انتخاب می شود و همچنین سایز بندی پتو های تک نفره بین ۱۶۰×۲۲۰ و ۱۵۰×۲۲۰ است.

سایز بندی پتو می بایست دقیق و متناسب با نیاز باشد زیرا در صورت کوچک بودن موجب سلب آرامش می شود و تمام بدن شخص مصرف کننده را پوشش نمی دهد و در صورت بزرگ بودن نیز دست و پا گیر خواهد بود و باعث آزار فرد می شود.

توجه داشته باشید که علاوه بر سایز بندی طول و عرض پتو، ضخامت الیاف پتو نیز نکته ای بسیار مهم است برای مصارف مختلف می بایست مورد توجه قرار گرفته شود.

قیمت بهترین انواع پتو گلبافت لایکو

قیمت بهترین انواع پتو گلبافت لایکو جهت خرید انواع پتوی گلبافت ساده لایکو می توانید از دو روش حضوری و آنلاین استفاده کنید و از ویژگی ها و سایز بندی این محصول مطلع شوید و خریدی با قیمت بسیار مناسب انجام دهید.

شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات از نحوه تولید، فروش و قیمت انواع پتو گلبافت، به وب سایت درج شده مراجعه فرمایید و یا به مراکز فروش این محصول مراجعه کنید و با مشاهده محصولات و اطمینان از کیفیت آن ها، محصولی بی نظیر خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما