فروش ویژه پتو پیچک دو نفره برای خرید عمده

کدام یک از فروشگاه ها، اقدام به فروش ویژه پتو پیچک دو نفره کرده اند؟ آیا شما تولیدی پتو پیچک را می شناسید؟ آیا شما از کیفیت پتو پیچک اطلاع دارید؟ آیا شما با انواع مختلف پتو پیچک آشنایی دارید؟ آیا شما از نحوه خرید عمده پتو پیچک اطلاع دارید؟ آیا شما فروشنده های معتبر پتو پیچک را می شناسید؟

تولیدی پتو پیچک

تولیدی پتو پیچک

یکی از معتبر ترین و پر فروش ترین برند های پتو، برند پیچک است. تولیدی پتو پیچک یکی از بهترین تولیدی ها در این زمینه است. پتو های تولید شده توسط تولیدی پتو پیچک با استفاده از الیاف پلی استر تولید می شوند. این برند از بهترین و پیشرفته ترین خط تولید برای تولید انواع محصولات خود استفاده می کند. از مجموعه خط تولید پیشرفته و الیاف با کیفیت یک پتوی منسجم و با تراکم بالا تولید می شود. پتو های پیچک یکی از ماندگار ترین پتو های بازار هستند، دوام این پتو ها بسیار زیاد است و در برابر شستشو، آفتاب و سایر مواردی که باعث خرابی تار و پود پتو می شوند، خیلی مقاوم هستند.
اگر به دنبال پتویی بسیار زیبا با تنوع طرح و رنگ بالا هستید، پتو پیچک را به شما پیشنهاد می کنیم. طرح های استفاده شده برای تولید پتو پیچک علاوه بر تنوع زیادی که دارند، خیلی خاص و شیک نیز هستند. از طرح های گلدار و خانمانه پسند تا طرح های مدرن تر که جوان پسند باشند، همگی را در طرح های پتو های پیچک می توانید پیدا کنید. طرح های پتو پیچک به گونه ای هستند که مثل آن ها را هیچ کجای دیگر نمی توان پیدا کرد. با خرید پتو پیچک می توانید جلوه اتاق خواب خود را بسیار زیبا تر و دل نشین تر کنید.
پتو های پیچک لطافت بالایی دارند. این پتو را به کسانی که نرمی و لطافت پتو برای آن ها اهمیت خیلی زیادی دارد، پیشنهاد می کنیم. اصولاً پتو هایی که نرمی بیشتری دارند، طرفداران خیلی زیاد تری دارند. چون این پتو ها زمان استراحت احساس خیلی بهتری به ما می دهند.
پتو های پیچک را می توان به دو روش شست. این پتو ها را با دست و ماشین لباس شویی می توان شستشو داد. در زمان شستشو رعایت یک سری نکات برای حفظ کیفیت پتو الزامی است که راجع به هر پتو به جنس الیاف آن ها وابسته است. تمام نکات مهم شستشوی پتو در برچسب شستشوی آن ذکر شده است که شما می توانید با رعایت آن نکات هم شستشوی راحت تری داشته باشید و هم پتوی شما بعد از شستشو کیفیت، رنگ و شکل خود را کاملاً حفظ نماید.
پتو های پیچک با خاصیت آنتی باکتریالی که دارند، مصرف کننده از بروز هر گونه حساسیتی در امان است. برخی پتو ها در اولین بار یا چندمین بار استفاده برای فرد ایجاد حساسیت می کنند. حساسیت ایجاد شده ممکن است فقط در حد سرفه، عطسه و قرمز شدن و خارش پوست باشد یا خیلی شدید تر از این موارد باشد. در هر صورت شدید باشد یا خفیف برای فرد آزار دهنده است و بعد از آن دیگر نمی تواند از آن پتو استفاده کند. مسئله آنتی باکتریال بودن پتو در سنین پایین تر یعنی کودک، نوزاد و نوجوانان اهمیت خیلی بیشتری هم دارد.

معرفی انواع پتو پیچک

معرفی انواع پتو پیچک

پتو پیچک یک نفره

پتو های پیچک یک نفره دارای سایز استانداری هستند که برای یک نفر و تخت های یک نفره کاملاً مناسب هستند. ابعاد پتو یک نفره پیچک 160 در 210 سانتی متر مربع و وزن 2.5 کیلو گرم است. پتو های یک نفره پیچک دارای نشان ضمانت سلامت و کیفیت کالا هستند. الیاف مرغوب پلی استری در تولید این منسوج به کار برده می شوند که مرغوبیت الیافی که در تولید پتو به کار رفته باعث افزایش مرغوبیت این کالا نیز می شود.

پتو پیچک دو نفره

پتو پیچک دو نفره

پتو های دو نفره پیچک دارای ابعادی برابر با 220 در 240 سانتی متر مربع هستند. وزن آن ها نیز 3.5 کیلو گرم است. پتو دو نفره پیچک طرح و رنگ های بسیار زیبایی دارد و انسان به صورت غریزی به زیبایی علاقه زیادی دارد. هر خریداری که به قصد خرید پتو وارد فروشگاه می شود با دیدن میزان زیبایی پتو های پیچک شگفت زده می شود. این پتو طرح های خاص و متنوع زیادی دارد. هر چقدر که سخت پسند باشید یا سلیقه ای خاص داشته باشید، می توانید طرح مورد علاقه خود را از بین طرح های زیبای این پتو انتخاب کنید. پتو های دو نفره پیچک بسیار نرم هستند. میزان نرمی آن ها را حتی با یک بار دست زدن به این پتو کاملاً متوجه خواهید شد و شما می توانید آن را حس کنید.

پتو مسافرتی پیچک

پتو مسافرتی پیچک

پتو مسافرتی پیچک پتویی بسیار سبک با بسته بندی مناسب برای جابجایی در مسافرت های شما است. بسته بندی این پتو دوام خیلی بالایی دارد و از بهترین مواد جهت تولید آن استفاده شده است تا در جابجایی های زیاد زمان مسافرت یا فشار وسایل روی آن دچار پارگی یا خرابی نشود. سبکی این پتو نیز به گونه ای است که شما می توانید آن را در کوله پشتی، ساک دستی یا چمدان خود به راحتی حمل کنید، بدون اینکه وزن آن شما را اذیت کند. پتو مسافرتی حجم زیادی هم ندارد. کم حجم بودن آن نیز باعث می شود که به راحتی در ساک و کوله شما جای بگیرد. وزن این پتو کمتر از یک کیلو گرم است. پتو مسافرتی پیچک حدود 800 گرم وزن دارد و ابعاد آن را به صورت یک نفره و دو نفره می توانید در بازار پیدا کنید. ابعاد یک نفره آن 145 در 180 سانتی متر مربع و ابعاد دو نفره آن به صورت 195 در 215 سانتی متر مربع است.
پتو های مسافرتی به سبب اینکه در جابجایی زیاد هستند، باید کیفیت و دوام خیلی زیادی داشته باشند که راحت و در مدت کوتاهی آسیب نبینند، بلکه باید به گونه ای باشند که کیفیت بالای آن ها باعث شود عمر طولانی داشته باشند.
کوهنوردان، کسانی که مسافرت های جنگلی می روند، کسانی که برای مسافرت به سواحل شما و جنوب کشور زیاد می روند، کسانی که مسافرت های کاری زیاد می روند و… همگی برای اینکه کوله بار سبکی داشته باشند و در زمان مسافرت خواب راحتی نیز داشته باشند، استفاده از پتو های مسافرتی پیچک بهترین گزینه برای آن ها است. پتوی مسافرتی باید به گونه ای باشد که مقاومت زیادی در برابر رطوبت، تابش آفتاب شدید و سایر عوامل پیش آمده در طول سفر ها بسته به آب و هوای منطقه ای که می روید، داشته باشد. پتو مسافرتی پیچک با دوام ترین پتویی است که می توانیم به شما معرفی کنیم. این پتو با الیاف پلی استر صد در صد خالص تولید می شود و بسیار با کیفیت است.
نکته دیگری که در خصوص پتو های مسافرتی مهم است، قابل شستشو بودن آن ها و از آن مهم تر تغییر شکل و رنگ ندادن بعد از شستشو است. پتو مسافرتی به دلیل اینکه در مسافرت ها و بیشتر در فضا های باز از آن استفاده می شود، ممکن است خیلی زود کثیف شود، پس باید قابل شستشو باشد و کیفیت آن به گونه ای باشد که بعد از شستشو دچار تغییر رنگ و تغییر شکل نشود.
علاوه بر همه این ها پتو های مسافرتی کاربرد های زیاد دیگری نیز دارند، مثلاً بعضی از ما عادت داریم زمان درس خواندن، مطالعه کتاب، مجله یا روزنامه، تماشای تلویزیون، زمان کار کردن با موبایل یا حتی زمانی که کار خاصی انجام نمی دهیم، پتو روی خودمان بیاندازیم. از پتو مسافرتی پیچک به دلیل دوام بالا، حجم و وزن خیلی کمی که دارد می توانید هر روز و به راحتی برای همه کار هایتان استفاده کنید.
معرفی انواع پتو بچه گانه پیچک

پتو نوزادی پیچک

پتو نوزادی پیچک

شاید پتو های نوزادی، لطیف ترین و زیبا ترین پتو های بازار باشند. پتو های نوزادی با ابعاد 90 در 85 سانتی متر تولید می شوند. وزن آن ها بین 300 تا 500 گرم است. پتو های نوزادی بیشتر از الیاف پنبه یا پشم شیشه تولید می شوند. پتو نوزادی پیچک از الیاف پنبه ای تولید می شود. پتو های نوزادی پیچک دارای طرح های فانتزی و متنوع زیادی هستند. تنوع رنگ این پتو نیز بسیار بالا است. پتو های نوزادی پیچک تنها منحصر به یک پتوی کوچک نوزادی نمی شوند، بلکه انواع مختلفی دارند، مثل کیسه خواب و پاپوش نوزاد که برای نوزادان کمتر از یک ساله خود می توانید از آن ها استفاده کنید. پتو های نوزادی باید دارای الیافی باشند که امکان گردش هوا در آن ها وجود داشته باشد، چرا که اگر امکان گردش هوا در آن ها وجود نداشته باشد یا پتو به صورت نامناسبی دور نوزاد پیچیده شود، خدایی نکرده امکان خفگی نوزاد وجود دارد. الیاف پنیه که در تولید انواع پتو های نوزادی استفاده می شوند، امکان گردش هوا در آن ها وجود دارد. برای جلو گیری از پیچیده شدن پتو دور نوزاد های کوچکتر از یک سال می توانید از کیسه خواب یا پاپوش های پیچک استفاده کنید. پتو های نوزادی جهت استفاده برای نوزادان از زمان ابتدای تولد تا حدود دو یا سه سالگی وجود دارد. بعد از آن باید پتوی کودک برای فرزند خود خریداری کنید تا ابعاد آن به گونه ای باشد که کاملاً روی آن ها را بپوشاند.
نکته خیلی مهم در خصوص پتو های کودک و نوزاد، ضد حساسیت بودن پتو است. نوزادان و کودکان زیادی در دنیا به دلیل حساسیت های شدید که قابل کنترل نباشند، جان خود را از دست داده اند. زمان خرید پتو حتماً به این نکته ضد حساسیت بودن پتو توجه کنید، چون نوزادان و کودکان پوست و در کل بدن خیلی حساس و نحیفی دارند، ممکن است با حساسیت پوستی خفیف مواجه شوند که اکثراً قابل کنترل هستند یا در مواردی که خیلی کم پیش می آید، حساسیت های شدید برای آن ها به وجود بیاید. بدن بعضی از نوزادان و کودکان شاید تحمل این حد از حساسیت را نداشته باشد که برای آن ها مشکلات خطرناکی را به وجود آورد.
تمامی این نکات را برای شما گفتیم تا به مهم بودن این مسئله پی ببرید و در خرید پتو حتماً دقت به آنتی باکتریال بودن آن کنید.

پتو کودک پیچک

پتو های کودک پیچک دارای ابعاد 80 در 110 سانتی متر مربع و وزن 600 گرم هستند.
پتو های کودک پیچک نیز طرح های زیبایی دارند. طرح های پتو کودک پیچک بسیار مورد علاقه کودکان قرار گرفته است و تنوع رنگ بالایی که دارند باعث شده است طرفداران زیادی پیدا کند. پتو کودک پیچک با الیاف مرغوب و خالص پنبه تولید می شود. این پتو کیفیت و دوام خیلی بالایی دارد. طول عمر پتو های پیچک کودک بسیار بالاست. این پتو را با دست و ماشین لباس شویی می توانید بشویید و در شستشوی این پتو سعی کنید حتماً از مایع لباس شویی که بو و حساسیت نداشته، استفاده کنید و بهتر است پودر های رخت شویی به دلیل اینکه بوی تندی دارند و برای پوست نازک و حساس کودکان اصلاً مناسب نیستند، استفاده نکنید. بعد از اتمام شستشو نیز پتو را به خوبی آبکشی نمایید، چرا که اگر از ماده شوینده بر الیاف پتو باقی بماند، می تواند باعث بروز حساست برای کودک شما شود. همچنین باقی ماندن این مواد روی الیاف پتو باعث پوسیدگی تار و پود پتو خواهد شد.

معرفی انواع پتو نوجوان پیچک

معرفی انواع پتو نوجوان پیچک

پتو دخترانه پیچک

پتو های دخترانه پیچک مناسب نوجوانان دختر با ابعاد 150 در 200 سانتی متر مربع و وزن 2 کیلو گرم تولید می باشند. این پتو ها با الیاف پلی استر مرغوب تولید می شوند که ضد حساسیت نیز هستند. نکته ای که پتو های نوجوان پیچک را از سایر پتو ها متمایز می کند، طرح و رنگ های زیبای آن هاست. طرح های فانتزی پتو های نوجوان دخترانه بسیار از سمت این رده سنی مورد استقبال و حمایت قرار گرفته اند. پتو های دخترانه پیچک را نیز با دست و ماشین لباس شویی می توانید بشویید و نکاتی که در خصوص پتو کودک گفتیم برای این پتو نیز بهتر است که رعایت کنید.

پتو پسرانه پیچک

پتو پسرانه پیچک

پتو های نوجوان پسرانه پیچک نیز با الیاف پلی استر مرغوب تولید می شوند و ابعاد 150 در 200 سانتی متر مربع و وزن 2 کیلو گرم دارند. پتو های نوجوان پسرانه نیز طرح های فانتزی که مناسب سن و روحیات پسران نوجوان است، دارند. تنوع این طرح ها بسیار زیاد است و هر پسر نوجوانی می تواند طرح مورد علاقه خود را از بین طرح های آن پیدا کند. پتو های نوجوان دخترانه و پسرانه دارای نشان استاندارد کالا هستند. این پتو ها قابل شستشو هستند و هیچ گونه تغییر شکل و رنگ بعد از شستشو ندارند.

نحوه خرید پتو پیچک

پتو های پیچک را به راحتی از طریق سایت این تولیدی یا نمایندگی های معتبر فروش می توانید تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما