قیمت انواع پتو نرمینه بافت نگین

کالای خواب و به ویژه پتو امروزه یکی از نیازهای هر خانه ای است. همه مردم امروزه با مشکلات اقتصادی به گونه ای درگیر هستند و یک پتو با قیمت مناسب میتواند در صرفه جویی اقتصادی بسیار راهگشا باشد. قیمت انواع پتو نرمینه بافت نگین که تولید و عرضه آن در انحصار شرکت معتبر دیبافت یزد است، بسیار مناسب و خرید آن مقرون به صرفه است.
پتو کالایی استراتژیک است که وجود آن در همه جا ازجمله خانه، هتل، بیمارستان و حتی مناطق بحران زده الزامی است. هر شخص یا نهادی با توجه به نیاز و بودجه خود این کالا را خریداری میکند. واقعیت این است که شرکت دیبافت برای انواع سلیقه ها و با هر میزان توان مالی گزینه ای برای خرید پتو در دسترس دارد.

پتو نرمینه بافت نگین
پتو نرمینه بافت نگین یک کالای بسیار مقاوم و در عین حال از نرمی و لطافت بی نظیری برخوردار است. جنس این پتو از الیاف پلی استر درجه یک است و شما برای شست و شوی این محصول اصلاً مشکلی نخواهید داشت، چون بعد از شسته و خشک شدن، الیافش به نرمی قبل خواهد بود.
انواع پتو نرمینه بافت نگین عبارت است از:
پتو بزرگسال که این نوع باز به یک نفره و دونفره – دولایه و تک لایه تقسیم میشود.
پتو مسافرتی که خود به انواع ژله ای و معمولی تقسیم میشود.
پتو بچه گانه که به انواع سایز کودک و نوزاد تقسیم میشود.

پتو نرمینه بافت نگین
و همه این انواع نام برده شده در طرح ها و رنگ های مختلف و حتی بافت و جنس مختلف موجود است که مشتری با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود میتواند سفارش خود را در سایت دیبافت ثبت کرده و خرید خود را به آسانی انجام دهد.
قیمت انواع پتو نرمینه بافت نگین هرچند ساعت یک بار توسط مهندسان سایت دیبافت بررسی میشود و اگر تغییر یافته باشد، بروزرسانی میشود، بنابراین شما برای اطلاع از قیمت این کالا میتوانید به سایت شرکت مراجعه فرمایید و ضمن اطلاع از قیمت کالاهای خواب، از اجناس بسیار بروز و با کیفیت مرغوب ما نیز دیدن کنید و با انتخاب یک پتو یا کالای خواب متناسب با وسع مالی و سلیقه خود از خدمات شبانه روزی این شرکت بهره ببرید.

از پتو نرمینه چه اطلاعاتی دارید

از پتو نرمینه چه اطلاعاتی دارید

یکی از برندهای محبوب و مورد نظر برای اکثر افراد پتوهای مارک نرمینه هستند که اکنون دیگر جای خود را در میان خانواده ها باز کرده اند. پتو نرمینه بافت نگین همواره سعی کرده خود را بروز کرده و نیاز مشتری های سخت پسند را نیز برآورده سازد. یکی از خصوصیات مهم و منحصر به فرد این پتو راحتی، نرمی و لطافت آن است که از اسم زیبایش نیز همین برمی آید.
شرکت دیبافت یزد به مدیریت جناب مهندس خسروانی مدت هاست که در کار تولید و عرضه انواع مختلف کالای خواب و پتو و دیگر منسوجات با کیفیت مرغوب است. ایشان برند پتو نرمینه بافت نگین را نیز در انواع مختلف در دست تولید و بروزرسانی دارند و برای اینکه مشتری روز به روز راضی تر باشد، در تولید آن از بهترین و ارگانیک ترین مواد موجود در بازار استفاده میکنند و درنتیجه پتو نرمینه بافت نگین یکی از بهترین محصولات این شرکت است که به علت کیفیت بالا دارای ثبات رنگ تضمینی است. به هیچ عنوان در حین شست و شوی مکرر پرزدهی ندارد و پس از شسته و خشک شدنش الیاف آن همانند روز اول زیبا جلوه میکند و بهم ریخته و نامرتب نخواهد بود.

بررسی ساختار انواع پتو دولایه

بررسی ساختار انواع پتو دولایه

آیا تا به حال به این مطلب فکر کرده اید که یک پتو باید از چه ساختاری تشکیل شده باشد که هم راحت و انعطاف پذیر باشد و هم اینکه در مقابل آسیب های احتمالی مقاومتی استاندارد داشته باشد؟ در این مقاله کمی در مورد ساختار و لایه های ساختمان پتو صحبت میکنیم تا اجمالاً با ساختار پتو آشنا شوید.
در دهه های قبل تنوع پتو در داخل کشور به این صورت که اکنون است، نبود و به ندرت یک پتوی داخلی پیدا میشد که بتواند مشتری را راضی نگه دارد و یکی از دلایل آن هجوم انبوه واردات کالاهای چینی و بی کیفیت و یا واردات پتوهای خوب و برند با قیمت مناسب بود که بازار داخلی این کالا را دچار چالش شدید کرده بود و درست از اینجا بود که ایده های مختلف تولید پتو با جنس های پلی استر و اکرلیک شکل گرفت و کارخانه ها متناسب با سلیقه مشتری انواع پتو را در مدت زمان کوتاهی وارد بازار کردند و با جلوگیری از واردات بی رویه، روز به روز این صنعت در کشورمان بیشتر رشد کرد.

بررسی ساختار انواع پتو دولایه
یک پتو از لایه های مختلفی ساخته میشود که الیاف آن میتواند پنبه، اکرلیک یا پلی استر باشد و گاهی الیاف لایه های پتو تشکیل شده از همه این موارد است. نمونه هایی از پتو نیز از پشم تولید میشوند. پشم اگرچه عایق خوبی برای گرماست و گرمای خوبی خواهد داشت، اما برای همه سلیقه ها مناسب نیست، چرا که برخی از افراد به الیاف پشمی آلرژی دارند و این موجب ایجاد اشکال در تنفس فرد میشود. ورق هایی که در تولید پتو استفاده میشوند، چه از جنس طبیعی و ارگانیک مثل پنبه و پشم باشند و چه از جنس های جدید، بسیار نازک هستند که با روی هم گذاشتن و فیکس کردن این ورق ها به هم شکل اولیه پتو تشکیل میشود و در نهایت با گذاشتن لایه های نهایی و بسیار نرم بر روی پتو و بافت الیاف به هم، پتو آماده چاپ و برجسته کاری میشود.
قیمت انواع پتو نرمینه بافت نگین که یکی از شاهکارهای شرکت دیبافت یزد است، بسیار مناسب است و شما با صرف هزینه ای کم از یک پتوی عالی بهره مند میشوید که سال ها گرمابخش منزلتان خواهد بود.

همه چیز در مورد پتوهای پنبه ای

همه چیز در مورد پتوهای پنبه ای

از ویژگی های مهم پتو پنبه ای عدم ایجاد حساسیت در افراد است. در طول شب بدن ما کاملاً با پتو در تماس است و این مسئله باعث میشود که اگر جنس پتوی ما خوب و ارگانیک نباشد، به راحتی دچار آلرژی های مختلف پوستی و تنفسی شویم و شما زمانی که یک پتوی پنبه ای دارید، میتوانید با خیال راحت به استراحت بپردازید و نگرانی و دغدغه ای از این بابت نداشته باشید؛ اما به هر حال پنبه نسبت به سایر مواد اولیه مثل اکرلیک و پلی استر مقاومت چندانی ندارد و زودتر عمرش به پایان میرسد. هرچند این مسئله نیز با نحوه نگهداری از محصول قابل تغییر است. اگر در هنگام شست و شوی پتو شما به نحوه شست و شوی درج شده بر روی کالا دقت کنید و آن شیوه را رعایت کنید، میتوانید بهتر از پتوی پنبه ای خود مراقبت کنید. احتمالاً درجه گرمای آب برای شست و شوی این منسوج بسیار مهم است. همچنین نباید از مواد سفیدکننده و پودرهای آنزیم دار در شستن آن استفاده کنید. پتو پنبه ای از انواع مختلفی برخوردار است: پتو دونفره، یک نفره، مسافرتی و پتوی کودک و نوجوان و نوزاد که هر کدام از اینها نیز در سایزها، طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند.

صادرات انواع پتو نرمینه بافت نگین

صادرات انواع پتو نرمینه بافت نگین

اکنون سال هاست که ما در زمینه تولید و صادرات پتو به خودکفایی رسیده ایم. به حول و قوه الهی کشورمان در این زمینه همچون دیگر مسائل پیشرفت های چشمگیری کرده است، به طوری که سالیانه تعداد قابل توجهی از منسوجات و کالای خواب و ازجمله پتو به کشورهای مختلف مثل عراق، پاکستان، هند و کشورهای حوزه خلیج فارس صار میشود که موجب ارزآوری بسیار خوبی برای کشورمان است.
شرکت دیبافت یزد نیز در این زمینه پرچم دار است و علاوه بر تولید فراوان و عرضه انواع پتو با قیمت مناسب در داخل کشور، سالانه صادرات فراوانی را نیز دارد که این به علت درایت و کاربلدی مدیریت این مجموعه است که توانسته هم بازارهای داخل کشور و هم بازارهای خارجی را به خوبی و از همه لحاظ راضی نگه دارد.
شما نیز میتوانید برای سفارش کالا از این شرکت، با شماره تماس های ما که در پایان برای شما درج شده است، تماس بگیرید یا با سایت ما در ارتباط باشید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما