قیمت انواع پتو گلبافت برتر برجسته

پتو گلبافت طرح برجسته از پتوهای پرفروش و پرطرفدار در بازار داخلی و بازار خارجی است. این پتو به دلیل داشتن مرغوبیت بالا علاوه بر جلب رضایت و سلیقه افراد مختلف توانسته سطح رضایت افراد سخت پسند و آنچه که از یک پتوی با کیفیت میخواهند را به دست بیاورد. آیا از قیمت انواع پتو گلبافت برجسته مطلع هستید؟ پتو گلبافت برجسته چیست؟ چند نوع پتو گلبافت داریم؟ برای خرید پتو گلبافت برتر برجسته چطور میتوان اقدام کرد؟ جهت دریافت پاسخ سوالات خود لطفا تا پایان این محتوا همراه ما باشید.
همه ما از سال های قدیم نام شرکت گلبافت را شنیده ایم که برترین و مشهورترین شرکت تولیدی پتوهای برتر برجسته است. تنوع در طرح و نوع کالای خواب توسط شرکت گلبافت بسیار بالا است و از همین جهت یک برند معروف ایجاد شده است، به طوری که طرفداران زیادی در خارج از کشور جذب کرده و عمده محصولات گلبافت به کشورهای دیگر صادر میشود.

پتو گلبافت گل برجسته

پتو برتر برجسته قیمت مناسبی دارد و هر شخصی با هر وضعیت مالی میتواند آنها را تهیه کند؛ جهت اطلاع از قیمت انواع مدل های پتو گلبافت برجسته یا ساده و همچنین آشنایی با انواع مدل های پتو میتوانید به سایت شرکت دیبافت مراجعه نمایید و تنوع در طرح و نوع محصولات تولید شده توسط این شرکت را به چشم خودتان مشاهده نمایید. همچنین با شماره های درج شده در سایت دیبافت تماس گرفته و کارشناسان زبده این شرکت طرح های مختلف و قیمت های مختلف این پتو را به شما توضیح خواهند داد. این کالای خواب را میتوانید به صورت مستقیم از شرکت تولیدی دیبا بافت نگار قم به صورت خرده و عمده خریداری کنید تا با حذف واسطه با قیمت مناسب تری پتوهای گلبافت را خریداری کنید.
همچنین روش دیگر خرید پتو گلبافت برتر برجسته مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مغازه های عرضه کننده پتو با کیفیت این شرکت بوده و به راحتی آن را در انواع بسته بندی ها تهیه نمایید.

ویژگی های پتو گلبافت برتر برجسته

ویژگی های پتو گلبافت برتر برجسته

همه ما در طول زندگی از پتو استفاده کرده ایم و به سطحی رسیده ایم که به راحتی جنس مرغوب و با کیفیت پتو را از جنس ساده تشخیص دهیم. پتوهای گلبافت برجسته از سال های 1380 به بعد فروش گسترده ای را از آن خود کردند و علت این فروش به دلیل کیفیت بالا محصولاتش هست. پتوها وسایلی مهم برای خواب هستند. امروزه بیش از صدها پتو با برندهای گوناگون وجود دارد، اما خریداران پتو باید دقت داشته باشند قبل از خرید پتو با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه قدم بردارند . پتوها کاربرد زیادی در منازل ما دارند و با داشتن رنگ و طرح های زیبا محفلی گرم و زیبا را برای ما به ارمغان می آورند.
پتوهای گلبافت برتر برجسته از لحاظ نوع بسیار متنوع هستند، عده ای از خریداران به دنبال جنسی با قیمت پایین هستند و عده ای هم فقط به معیار نرمی و زیبایی پتو مینگرند، اما معیارهای انتخاب یک پتوی مناسب بسیار بیشتر است و افراد باید در اغلب زمان ها با شناخت این معیارها به انتخاب طرح پتوی خود اقدام کنند و حتما آنها را در نظر بگیرند. در هیچ کجا پتویی مناسب با هر نوع قابلیت استفاده وجود ندارد، این پتوها را برای هر نوع استفاده میتوانید انتخاب کنید. طی سال های اخیر برای هر کسی سوال پیش آمده بود که پتوی ایرانی بهتر است یا مارک خارجی مانند چینی و ترکیه ای و..؟ در این محتوا به شما توضیحات لازم برای راهنمایی و خرید بهترین مارکت را ارائه میکنیم تا به صورت بلند مدت از آنها استفاده کنید و رضایت بالایی داشته باشید.

پتو گلبافت
پتوهای گلبافت در اندازه های گوناگونی تولید و به بازار عرضه میشوند، به عنوان مثال باید پتویی خریداری شود تا هم قد و اندازه خودمان باشد و هنگامی که میخواهیم آن را بر روی تخت پهن کنیم از اطراف تخت بیرون نزند، برای خرید پتو افرادی که از تخت استفاده میکنند معیار انتخابشان اندازه دور تا دور تخت خوابشان باشد تا به راحتی آن را بپوشاند، برای افرادی که بر روی زمین میخوابند پتویی متناسب با قدشان بهتر است خریداری کنند و عمده سایز این پتوها در ابعاد 120 در 250 سانتی متر است؛ پس با یک انتخاب صحیح میتوانید برای سالیان دراز از این پتو استفاده کنید؛ زیرا بدن انسان دائما در حال رشد و بزرگ شدن است. پتوهای گلبافت معمولا در سایزهای استاندارد بدن تولید و عرضه میشوند و به راحتی با خیالی آسوده میتوانید آنها را متناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

پتو گلبافت شیک
برخی افراد به دنبال پتویی با بافت یک دست و نازک هستند، برخی دیگر به دنبال پتویی با ضخامت و گرمی بالا، شرکت تولیدی پتو گلبافت توانسته منسوجی را تولید کند تا برای هر دو گروه مورد استفاده باشد و به راحتی نیاز خود را با انتخاب یک پتوی گلبافت اصل رفع نمایند. پتوهای گلبافت برتر برجسته به صورت ساده یا گل برجسته هستند و مدل دوم یعنی پتو با برجستگی یک ویژگی خاص محسوب میشود، این مدل محبوب ترین گزینه برای استفاده رو تختی است زیرا گل های برجسته به زیبایی در دکوراسیون منزل و اتاق بسیار کمک میکند. این پتوها از نظر ضخامت و نرمی بسیار مناسب هستند؛ پتوهای گلبافت فقط منحصر به یک فصل (زمستان) نیستند و در تمامی فصول سال حتی تابستان میتوان از آنها استفاده کرد. این پتوها از نظر جنس به صورتی هستند که نه خیلی ضخیم و نه خیلی نازک باشند، یک معیار متوسط برای کاربردهای فراوان است.
پتوهای شرکت تولیدی گلبافت نسبت به پتوهای برندهای دیگر وزن کمتری دارند؛ آنها را به راحتی میتوان حمل و استفاده کرد، مناسب برای افرادی که از سنگینی پتو آزرده میشوند توصیه میشود. این پتو را در ابعاد مناسب میتوان جمع کرد و برای مسافرت های داخلی همراه خود برد. جنس این پتوها از الیاف پنبه و الیاف پلی استر ویسکوز و ترکیب چند الیاف دیگر است که به منسوج تولید شده کیفیت و مرغوبیت بالایی را عطا کرده است. برخی افراد با استفاده از پتو دچار حساسیت و جوش های پوستی میشوند و این را نمیتوان به خاطر جنس نامرغوب پتوی مورد استفاده آنها دانست، بلکه باید پتویی برای این افراد استفاده شود تا با پوست بدن مطابقت داشته باشد و هیچ آلرژی یا حساسیتی را ایجاد نکنید، پتوهای شرکت گلبافت انتخاب مناسبی هستند زیرا بیشتر از مواد طبیعی پنبه خالص ساخته شده اند و درصد کمی از الیاف پلی استر بهره گیری شده است. از این رو خریداران و مصرف کنندگان این پتوها با اطمینان خاطر میتوانند استفاده کنند به ویژه کودکان، نوزادان و… که دارای پوستی حساس و نازک هستند.

پتو گل برجسته گلبافت
از معیارهای دیگر پتو گلبافت میتوان به قیمت مناسب آنها اشاره کرد، امروزه قیمت برخی پتوها سر به فلک کشیده و خریداران و تاجران را برای خرید و مصرف یا گسترش تجارت خود عاجز کرده است، اما پتوهای گلبافت با داشتن قیمت مناسب نسبت به برندهای خارجی یا ایرانی دیگر توانسته سطح خرید مردم را افزایش دهد. این کالای خواب را به صورت مستقیم میتوانید از شرکت تولیدی دیبافت سفارش دهید تا با قیمت کمتر برایتان حساب شود.

از رنگ بندی انواع پتو پسرانه بیشتر بدانید

از رنگ بندی انواع پتو پسرانه بیشتر بدانید

پتوهای پسرانه بخشی جدا از تولیدات شرکت گلبافت هستند، پسرها از پتوهایی استفاده میکنند که عمدتا رنگی تیره داشته باشد (البته این مورد کاملا سلیقه ای است و نمیتوان برای همه سلیقه ها بیان کرد) بسیاری از پسرها هم به رنگ های شاد و روشن اهمیت میدهند و از رنگ های تیره خوششان نمی آید. شرکت تولیدی پتو گلبافت با استفاده از ماشین آلات مدرن صنعتی توانسته پتوهایی با گستره رنگی مختلف را تولید کند تا با هر سلیقه پسرانه وفق داشته باشد.
پتوهای پسرانه گلبافت برجسته هم در تابستان هم در زمستان قابل استفاده هستند و ویژگی تنفس پذیری دارند به طوری که گردش هوا درون خود دارد. این پتوها در طول ماه های سرد و گرم رضایت همگان به ویژه پسرها را نگه میدارد؛ در این صورت پتوهای گلبافت از جنس و ضخامتی هستند که نمیگذارد بیش از حد گرمتان شود. برای تولید پتوها از بسیاری از الیاف های مصنوعی استفاده میشوند که زیاد تنفس پذیر نیستند، اما قابلیت گرمایی بالایی دارند و برای روزهای زمستانی بسیار مناسب هستند. این پتوها را به راحتی میتوان به صورت دستی یا ماشینی شست و شو کرد.

مشخصات انواع پتو مخصوص کودکان

مشخصات انواع پتو مخصوص کودکان

پتوهای کودکان از جمله اندازه های تک نفره یا دو نفره هستند و اگر میخواهید یک پتو با کیفیت بالا را به فرزند خود با طرح های مختلف هدیه دهید. پتو گلبافت برجسته بستر مناسب و خوبی را فراهم کرده که بتوانید به راحتی برای کودک خود از طریق سایت شرکت تولیدی سفارش خرده یا عمده خود را ثبت کنید.
پتوهای مخصوص کودکان در مدل های مختلف ایرانی تولید شده است تا عاملی بر کیفیت محصولات گلبافت نسبت به مدل های دیگر پتویی باشد. گروه تولیدی گلبافت برتر برجسته توانسته است تا طرح ها و مدل های گوناگونی را از محصولات پتویی خود را به نمایش بگذارد و پتو گلبافت از مدل پتوهایی است که در طرح های گوناگونی تولید شده است. کودکان به دلیل اینکه بیشتر از بزرگسالان میخوابند باید از پتویی استفاده کنند با پوست آنها مطابقت داشته و حساسیت پوستی ایجاد نکند، نوع الیاف به کار رفته در این پتوها عمدتا پنبه است و از درصد کمی پلی استر در آن استفاده شده است.
پتوهای گلبافت برتر برجسته شامل طرح های منحصر به فردی هستند که با انتخاب آنها برای کودک خود بدون شک یک انتخاب بسیار مناسب را کرده اید. طرح این پتوها برای کودکان معمولا به صورت کودکانه با رنگ های روشن است مانند طرح شخصیت های کارتونی مانند عصریخبندان، تام و جری، پلنگ صورتی و… همچنین برای کودک خود میتوانید این پتوها را با طرح مورد نظر خود به صورت مستقیم از مجموعه تولیدی پتو گلبافت سفارش دهید.

خرید آسان انواع پتو گلبافت برتر برجسته

خرید آسان انواع پتو گلبافت برتر برجسته

شرکت پتوگلبافت با ایجاد بستر مناسب برای فروش هدفمند خود توانسته انواع پتوهای پسرانه و دخترانه را در محصولات خود در کل سطح کشور و خارج از کشور در اختیار مشتریان قرار دهد. شرکت پتو گلبافت برتر برجسته محصولات خود را به راحتی در اختیار شما قرار داده و میتوانید در مدل های مختلف این محصولات را از طریق شرکت دیبافت به صورت مستقیم سفارش دهید همچنین از طریق ارتباط تلفنی با پشتیبانان این شرکت میتوانید از نقاط دور کشور، پتو خود را سفارش دهید. روش دیگر تهیه این محصول مراجعه حضوری به نمایندگی های شرکت تولیدی پتو برتر برجسته گلبافت است که میتوانید آن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

پتو گلبافت مدل جدید

پتو گلبافت مدل جدید

شرکت گلبافت با استفاده از یک برنامه هدفمند و دسترس پذیر توانسته متنوع محصولات پتویی خود را افزایش دهد و کلیه محصولات و پتوهای شرکت گلبافت را در اختیار دید عموم در سایت قرار داده تا با مدل های مختلف پتوهای ایرانی مطلع شوید. این شرکت پتوهایی مدرن با قابلیت شست و شو یک لایه و دو لایه به صورت گل برجسته یا ساده تولید کرد است، پتوهای تولید شده از دوردوزی بسیار جذاب شامل زیگزاگی یا لوزی مانند و… دوخته شده است.
مهم ترین پتوهای تولید شده شامل موارد زیر است که مشخصات ظاهری و کلی مربوط به پتوی گلبافت است، این پتوها برای سلیقه های مختلف است و میتوانید طرح منحصر به فردی را برای تولید آن پیشنهاد دهیم. سفارش پتو از درب کارخانه گلبافت یکی از مهم ترین و سودآورترین منفعت ها برای خریداران محسوب میشود تا با حذف واسطه و دلالان این پتوهای مدرن را تهیه و خریداری نمایند.

صادرات پتو گلبافت

گسترش تولید و صادرات پتو گلبافت در حجم انبوه توانسته به کارخانه امید و کمک شایانی در جهت رونق در کسب درآمد و اشتغال زایی برای مردم عزیز ایران و ارزآوری به درون کشور شود.
جهت شست و شو پتوهای گلبافت مدل های جدید میتوانید هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی با استفاده از ماشین لباسشویی آن ها را با آب در دمای ولرم بشویید، این پتوها دچار هیچ گونه رنگ رفت و آب رفت نخواهند شد؛ زیرا جنس مرغوبی را دارند. این مدل پتو با کیفیت های مختلفی برای کشورهای مختلف ارسال میشود.

2

  1. سلام کیفیت محصولتون بسیار خوب بود و همینطور از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار بود
    ممنون از سایت عالیتون که در این زمینه فعالیت میکنید و باعث رونق بازار داخلی میشوید

  2. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما