قیمت عمده خارق العاده انواع پتو گلبافت اصل

میدانیم که پتو مزایای بیشتری نسبت به لحاف دارد. میتواند شما را در یک روز سرد، گرم نگه داشته و به دکوراسیون خانه و اتاق خواب شما رنگ و جلای خاصی ببخشد. شما میتوانید از یک پتوی پنبه ای ساده استفاده کنید، چه هنگام تماشای تلوزیون وقتی جلوی آن جمع شده اید و چه هنگام خواب که گرمای آن، شما را از هر نیازی بی نیاز میکند. گرما و بافت نرم آن به شما احساس امنیت و شادی میدهد. استفاده از مواد طبیعی در تولید پتو تضمین میکند که محصولات دارای قابلیت تنفس و حداکثر نرمی هستند. به دلایل مشابه، خرید یک پتو پنبه ای یکی از بهترین انتخاب ها است. پتو گلبافت با بافت ضخیم یکی از انواع محصولاتی است که در ماه های سرد زمستان مورد استفاده قرار میگیرد. انواع پتوهایی که میتوان مستقیماً از آنها استفاده کرد یا میتوان آنها را به جای لحاف قرار داد و جای خود را در خانه ها باز کرده است. ساختار پر و متراکم، ضخامت، نوع پارچه، الگوها و مد پتوهایی که فقط در اتاق خواب استفاده نمیشوند، بلکه به عنوان روکش مبل در اتاق های خانه، بالکن و اتاق های مطالعه استفاده میشوند.

در بازار این روزا خیلی از مدل های مختلف و مارک های متفاوت این محصول عرضه شده است که در این مقاله پتوی گلبافت رو بررسی میکنیم.

مدل های مختلف پتو گلبافت

این پتو به صورت تک و دو نفره تولید میشود. علاوه بر این، پتوهای کودک تا حدی با در نظر گرفتن قد کودکان طراحی میشوند. پتوهایی که علاوه بر حفظ گرما، رنگبندی زیبا و روشن آنها باعث شادی و مسرت اطفال میشود. بافت نرم و تولید گرمای مناسب نیز از گزینه های مهم انتخاب پتوی کودک است. در مدل های پتو گلبافت به جنس و کیفیت مرغوب پتوها خیلی توجه شده است.

1- پتوی گلبافت بچه گانه: در هنگام خرید پتو برای فرزندتان گزینه هایی را باید مورد توجه قرار داد. پتوهای داخلی و پتوهای اکریلیک به عنوان ایدئال ترین ها شناخته میشوند. پتوهای موسلین کمک بزرگی برای نوزاد شماست. این پتوها دارای خواص ضد حساسیت و ضد آلرژی است. پتوهایی را انتخاب نکنید که پوست حساس نوزاد را با لمس و پوشاندن تحریک کند. و در آخر ابعاد پتوهای نوزاد باید کنترل شود، تا هنگام استفاده از آن دست و پای کودک را نگیرد.

پتو گل بافت یک نفره

2- پتوی گلبافت یک نفره و دو نفره: این پتوها کاملا سبک بوده و قیمتی کاملا مقرون به صرفه دارد. این پتوها میتوانند به عنوان محصولات تزئینی نیز مورد توجه نسل های جدید قرار بگیرند، ظاهری بسیار شیک روی مبل ها یا صندلی های اتاق نشیمن خواهند داشت. میتوانید اتاق های نشیمن خود را با طرح های پتوهای زیبا تزئین کنید. اگر قصد خرید یک پتو دو نفره دارید، باید مطمئن شوید که اندازه پتو با تخت شما سازگار است. پتوهایی که برای اندازه تخت بسیار کوتاه هستند نمیتوانند تخت را به طور کامل بپوشانند، بنابراین ممکن است ظاهر ناخوشایندی ایجاد شود. بنابراین پتوهای دو نفره گلبافت برای شما بهترین پیشنهاد است.

پتو ابریشمی گل بافت

3- پتوهای ابریشمی معروف گلبافت: یکی دیگر از معروف ترین پتو هایی که در بازار جای گرفته است، پتوهای ابریشمی است. در تولید پتوهای گلبافت ابریشمی نکات ظریفی مورد توجه قرار گرفته است. که ما با اطلاعات خود به آن ها اشاره میکنیم. حفاظت از رطوبت، گرم نگه داشتن و راحتی. این به پتوها ساخته شده از الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم است.

طرح و رنگ پتو گلبافت

طرح و رنگ

طرح ها و رنگ های این پتوها، به گونه ای است که به عنوان روتختی و اهداف تزئینی استفاده میشود. اندازه تفاوت فیزیکی افراد را میتوان نادیده بگیرید زیرا پتوها به صورت استاندارد در ابعاد دو نفره، تک نفره وکودکانه تولید میشوند. در آرشیو تولیدی رنگ های موجود در تولیدات گلبافت، میتوانید رنگ های مورد علاقه خود را پیدا کنید، مانند: دودی، بژ، اکرو، آلو، صورتی، نارنجی، بورگوندی، اکر، جنتیان، سفید، خاکستری، خردلی، فیروزه ای و ….
از دیگر مدل های جذاب پتو گلبافت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– گلبافت برجسته
– گلبافت بدون پرز و با پرز
– پتو تک رویه گلبافت
– پتو پلی استر
– پتو گلبافت آمبوس و فلورا

خرید از کارخانه به صورت انبوه

خرید از کارخانه به صورت انبوه

اگر نیاز به خرید انبوه دارید، از راه حل های معتبر میتوان به خرید مستقیم اشاره کرد. لازم است در این مورد دقت لازم را داشته باشیم. زیرا قیمت پتو با توجه به مواد تولید، بافت، اندازه و مدل متفاوت است. برای هر بودجه ای نوعی پتو در دسترس است.

نمایندگی پتوی گلبافت اصفهان

یکی دیگر از مکان های معتبر و مطمئن که میتوانید با خیال راحت از هر طرحی که دوست دارید سفارش دهید، نمایندگی پتوی گلبافت اصفهان است. زیرا هم طرح های زیادی تولید کرده است و هم از کیفیت مطلوب جنس آن میتوان اطمینان حاصل کرد و هم بهترین کالاها با بهترین و ممناسب ترین قیمت ها در دسترس است.

پتو گل بافت سفید

در حالی که انواع پتوهای پشمی به دلیل گرمی و بافت نرم ترجیح داده میشوند، پتوهای پنبه ای با طراحی سالم و طرح هایی که سبک زندگی شما را منعکس میکند، نظر هگان را برمی انگیزاند. مدل های پتو برقی که نیازی به صبر کردن برای گرم شدن تخت در شب های سرد زمستان ندارید، در سال های اخیر بسیار رواج یافته است. پس از گرم کردن تشک، جدا کردن آن از برق قبل از خواب یک نکته بسیار مهم در هنگام استفاده از پتوهای برقی است.

شست و شوی آسان، وزن سبک، حفظ دما و گرمای بدن، رنگ های غنی و مدل های متنوع گزینه های مهمی هستند که هنگام خرید یک پتو باید در نظر گرفت. پتوها را میتوان با دست یا در ماشین لباسشویی شست و شو داد یا میتوان آن را به صورت خشکشویی تمیز کرد. این پتوها یکی از گزینه های بسیار مناسب برای هدیه دادن است خصوصا برای زوج های جوان، تولد یک نوزاد، خرید خانه و …

 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما