مرکز بازرگانی پتو دونفره سوپر برجسته

مرکز پخش پتو دونفره سوپر برجسته کجاست؟ پتو دونفره سوپر برجسته چیست؟ انواع پتو سوپر برجسته کدام است؟ مراکز بازرگانی پتو دونفره سوپر برجسته کجا هستند ؟ جهت دریافت پاسخ سوالات مذکور و هرگونه سوال دیگری لطفا تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
امروزه فروش پتو دونفره، رونق زیادی دارد و هر پتو با داشتن ویژگی های مختص به خود، توانسته طرفدارانی را به خود جذب کند؛ در این محتوا میخواهیم از محصولی صحبت کنیم که جزء پرفروش ترین و پرطرفدارترین پتوهاست و آن” پتو دونفره سوپر برجسته ” است. این پتو با داشتن ویژگی های مثبت، توانسته سطح فروش گسترده ای داشته باشد. مراکز تولید و بازرگانی این منسوج در سراسر کشور وجود دارند، زیرا با تولیدات مرغوب این شرکت ها، نیاز مردم به این پتو افزایش یافت و باید شرکت بازرگانی پتو سوپر برجسته در تمام شهرها نمایندگی هایی تاسیس میکرد تا مردم به سهولت این پتو را خریداری کنند. این بازرگانی ها نه تنها در ایران، بلکه نمایندگی های فروش این محصول در خارج از کشور نیز وجود دارند و هر ساله بیش از 600 هزار تن به کشورهایی مانند: عراق، ترکیه، عربستان، سوریه، عمان و… توزیع میشوند. پتو دونفره سوپر برجسته را میتوانید از نمایندگی ها به قیمت کارخانه خریداری کنید، همچنین تاجران میتوانند این محصول را به قیمت عمده و به صورت انبوه خریداری کنند.

بررسی بازار فروش انواع پتو دونفره سوپر برجسته
امروز صادرات پتو تک نفره یا دونفره سوپر برجسته بسیار رونق گرفته و ضمن ایجاد منفعت و سود برای تاجران و کشور عزیزمان، باعث شده زمینه اشتغال بسیاری از جوانان زبده ایرانی را فراهم سازد، زیرا با افزایش خرید این محصول به نیروی بیشتری در کارخانه برای تولید تا عرضه در کشور نیاز است. این پتو تماما تولید کشور عزیزمان ایران است و از آن به عنوان یک محصول ایرانی با درجه کیفی بسیار بالا یاد میشود؛ وظیفه ما خریداران و مصرف کنندگان پتو این است که در راستای حمایت از تولیدات ملی و داخلی، جنس ایرانی را برای خرید خود انتخاب کنیم، تا ضمن ایجاد سود برای شرکت تولیدی، زمینه برای تنوع در تولید محصولات خواب بیشتر فراهم شود.

از پتو دونفره سوپر برجسته بیشتر بدانید

از پتو دونفره سوپر برجسته بیشتر بدانید

همه ما در طول زندگی از پتوها استفاده کرده ایم و میدانیم روش لمس پتو، یکی از معیارهای شناخت پتو خوب است. بعد از گذراندن یک روز سرد پاییزی و زمستانی، نیاز به پتویی داریم که برای استراحت از آن استفاده کنیم. پتو دونفره سوپر برجسته یکی از پتوهای مرغوب تولید شده داخلی است. این کالا به دلیل ویژگی هایی که در ادامه به آنها میپردازیم، یکی از عالی ترین منسوجات تولید شده است و یکی از پتوهایی است که در طی سال های اخیر به بازار عرضه شده و با اینکه مدت زمان زیادی از ظهور این پتو نمیگذرد، اما فروش قابل توجهی را به ثمر رسانده است. این منسوج از 3 الیاف: 75% پنبه، 10% ابریشم و 15% پلی استر ویسکوز تشکیل شده است و در اندازه های تک نفره و دونفره تولید میشود و مدل دونفره آن پرفروش تر از مدل تک نفره است. این کالا برای تمامی رده های سنی قابل استفاده است، به خصوص کودکان و نوزادان که پوستی حساس دارند. در ادامه به روند تولید این محصول میپردازیم و ویژگی های آن را شرح میدهیم.
مراحل تولید پتو دونفره سوپر برجسته برگرفته شده از: خط تاروپود، خط ریسندگی، خط بافندگی، خط چاپ، خط تکمیل، خط نوار دوزی و خط بسته بندی در نهایت است. در مرحله اول الیاف پلی استر، پنبه و ابریشم را در کنار هم قرار میدهند و توسط ماشین آلات مدرن و صنعتی به یکدیگر تار و پود میشوند و اینگونه ماده اولیه پتو سوپر برجسته تولید میشود. در مرحله دوم، ماده اولیه تولید شده، طی فرآیند ریسندگی تبدیل به نخ با نمره های 30 و 28 میشود که دولایه و یک لایه متریک هستند. سپس پتوی سوپر برجسته به خط بافندگی میرود، این خط سه قسمت دارد که عبارتند از: چله پیچی که بر روی پتوی تولید شده توسط ماشین آلات خط بافندگی، چله هایی ایجاد میشود، در قسمت بعد پتوی خام به صورت یک لایه و دولایه بافته میشود که در این مرحله با ایجاد تنظیماتی بر روی دستگاه، وزن خالص پتوی سوپر برجسته به صورت تک لایه و دولایه مشخص میشود.

بررسی بازار فروش انواع پتو دونفره سوپر برجسته

پتو دونفره سوپر برجسته بافت زمینه را شامل بافت زنجیره و الیاف میکند. بافت پرزی این پتو وجود ندارد و در قسمت آخر خط بافندگی، پتوی دولایه تولید شده از وسط ماشین کاتر عبور میکند و در اندازه های گوناگونی برش میخورد. مرحله خط چاپ شامل چهار قسمت است: سطح پتو توسط شابلون هایی به صورت طرح دار چاپ میشود و به روش چاپ سیلک برش میخورد که در ابعاد گوناگونی تولید و عرضه میشود. (پتوهای یک نفره سوپر برجسته در ابعاد 160 در 220 سانتی متر و یک نفره نوزاد در 90 در 120 سانتی متر و پتوی یک نفره برای نوجوانان در ابعاد 140 در 150 سانتی متر تولید میشوند، همچنین پتوهای سوپر برجسته دونفره در ابعاد 220 در 250 سانتی متر تولید میشوند که اندازه مناسب و وزن سبکی دارند. وزن پتو تک نفره 800 گرم و وزن پتو دونفره سوپر برجسته 1600 گرم است که وزن نامحسوسی است). بعد از برش پتوها به اندازه های گوناگون در قسمت رنگرزی و تثبیت رنگ، این پتوها در گسترده رنگی متنوع و در دمای بیش از 90 درجه سانتی گراد و فشار محیط دستگاه و بخار رنگ، تثبیت رنگ بر رویشان میخورد. سپس پتو تولید شده وارد حمام های بزرگ شست و شوی پتو میشود و با استفاده از آب ولرم نزدیک به گرم و مواد شوینده این پتوها شسته میشوند و سپس در قسمت چهارم، به پتو نرم کننده زده میشود تا با استفاده از آب کش نرمی این پتوها دوچندان شود. سپس در دستگاه خشک کن پتوهای تولید شده با حرارت متوسط خشک و آماده بسته بندی میشوند. در خط تکمیل (خط تولید خارزنی) پشت پتو خار زده میشود تا پتو فاقد پرزهای اضافی شود. در نهایت پتوها تولید و بسته بندی شده و با استفاده از دستگاه پرس، باد اضافی در بسته بندی ها خارج شده و یک پولیش توسط غلطک های حرارتی ایجاد میشود. در مرحله بعد به صورت چشمی، وزن پتوها سنجیده شده و در بسته بندی های ساک مانند قرار میگیرند که بسیار استاندارد است.
این پتو با داشتن ویژگی هایی نظیر: ضد حساسیت، نرمی، لطافت بالا، قابلیت حمل آسان، کاربر بودن در منازل و مسافرت ها، عدم آبرفت، زیبایی و نقش جذاب، محافظ گرمایی بالا و عدم دریافت رطوبت، قیمت مقرون به صرفه و… توانسته سطح فروش گسترده از خود را رقم بزند.

روش تولید انواع مدل پتو

روش تولید انواع مدل پتو

امروزه پتوهای متنوعی تولید میشوند و از انواع مدل پتوها میتوان به پتوهای ابریشمی، یکبار مصرف، نخی، پنبه ای، دونفره سوپر برجسته و… با انواع برندها اشاره کرد. روش تولید انواع پتوها عمدتا از تارو پود الیاف های گوناگون هستند که شامل الیاف نخ، الیاف پلی استر، الیاف پنبه و… است.
از بهترین و پرفروش ترین مدل پتو، میتوان به پتو سوپر برجسته اشاره کرد که با داشتن طرح های برجسته بر روی خود، توانسته نظر و سلیقه بسیاری از خریداران سخت پسند و خاص را به خود جلب کند. این پتوها در ابعاد یک نفره و دونفره تولید میشوند.

چه مدل پتویی برای کودکان بهتر است

چه مدل پتویی برای کودکان بهتر است

پتوی کودکان و نوزادان از جمله موارد مهم و حساسی است که والدین باید در هنگام خرید پتو کودک خود بسیار توجه داشته باشند. شرکت تولیدی پتو سوپر برجسته، توانسته گام نوینی در این زمینه گذارد و پتوهایی با ضخامت مناسب و جنس مرغوب تولید کند. مدل پتوهای کودکانه با سایر مدل های پتو کمی متفاوت است و در آن مقدار زیادتری الیاف پنبه به کار رفته است. به عنوان مثال برای سایر پتوها 75 % الیاف پنبه بهره گیری میشود و برای پتو کودکان از 88 % الیاف پنبه استفاده میشود. علت این عمل به سبب این است که کودکان و نوزادان بیشتر از سایر افراد با پتوها در ارتباط هستند، کودکان بیش از 15 ساعت از شبانه روز را در خواب سپری میکنند، درنتیجه باید پتویی باشد تا با پوست نازک نوزاد و کودک خودش را وفق دهد و مشکلات پوستی برای آنها ایجاد نکند. پتوهای کودکان با مدل دونفره و تک نفره سوپر برجسته تولید میشوند. علت نام برجسته به دلیل این است که با طرح های گل برجسته یا طرح های شخصیت های کارتونی تولید میشوند که برای کودکان این طرح ها جذابیت بیشتری دارند. کودکان به دلیل داشتن تحرک بالا، بیشتر از سایر افراد وسایل اطرافشان را لکه میکنند و پتوها هم یکی از این وسایل هستند که بسیار لکه میشوند و باید پتویی برای آنها در نظر گرفت که نرم و لطیف باشد و قابلیت شست و شو فراوان به صورت دستی یا ماشینی را داشته باشد، پتو سوپر برجسته یکی از پتوهایی است که بسیار سبک بوده و کودک در استفاده از آن احساس خفگی نمیکند. امروزه پتو کودکان با برندهای گوناگونی تولید میشوند، حتی میتوان گفت متاسفانه امروزه افرادی با ایجاد برندهای تقلبی باعث به هم ریختن کیفیت و قیمت پتوها شده اند. در نتیجه والدین باید از انتخاب خود مطمئن شوند و خرید پتو سوپر برجسته ویژه نوزاد و کودکان را به صورت مستقیم از شرکت تولیدی پتو برجسته تهیه و خریداری کنند. مزیت خرید اینترنتی این پتو این است که با تنوع بیشتر در طرح و رنگ محصول خواب کودک خود را خریداری کرده و با قیمت عمده و اطمینان بیشتری میتوانید سفارش دهید تا در کمترین زمان درب منزل دریافت کنید.
همچنین جهت خرید این محصول میتوانید به نمایندگی های معتبر فروش پتو دونفره سوپر برجسته مراجعه و با اطمینان از کیفیت و طرح خریداری کنید.

پتو دونفره عروس

پتو دونفره عروس

مرکز پخش و توزیع پتو دونفره سوپر برجسته با تولید پتوهای دونفره مخصوص زوجین توانسته یک جنس مرغوب و عالی را تولید کند. وزن این پتو بالا نیست و مدل دونفره آن 1600 گرم است که یک وزن قابل قبول و مناسب برای جهیزیه عروس است. این پتو با داشتن ویژگی هایی نظیر: سبک، طرح عاشقانه و گل برجسته، با کیفیت خوب و دوام بالا، قابل شست و شو با ماشین و دستی، با قیمت مناسب عرضه میشود.

پتو لیلیان هدیه

پتو لیلیان هدیه

پتو لیلیان به صورت طرح ساده و برجسته تولید میشود و جنس مناسبی دارد، این پتو به دلیل طرح دار بودن میتواند در ابعاد متنوع و کوچک خریداری شود و یک پتو مناسب برای هدیه دادن در جشن عروسی، ختنه سوران و… است. این پتو از طرفی با داشتن ویژگی های مثبت، توانسته برای کادو دادن یک منسوج مقرون به صرفه باشد. شما میتوانید پتو لیلیان مدل هدیه را مستقیم از کارخانه به صورت خرده یا عمده خریداری کنید.

بررسی بازار فروش انواع پتو دونفره سوپر برجسته

بررسی بازار فروش انواع پتو دونفره سوپر برجسته

فروش انواع پتو سوپر برجسته به صورت متنوع انجام میشود و این پتو با داشتن ویژگی های مثبت توانسته است سطح بسیار بالایی از فروش را به خود اختصاص دهد و در بازار داخلی و خارجی به خوبی خود را نشان دهد. مدل دونفره آن از مدل تک نفره فروش بیشتری دارد. بازار خارجی این پتو پررونق تر از بازار داخلی است و کشورهای گسترده ای در خارج از کشور خریدار این محصول مرغوب هستند، زیرا میدانند این پتو از پتوهای برجسته و زیباست که با داشتن گرمای مناسب، محافظ مناسبی برای بدنشان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما