مرکز توزیع پتو مینک یک نفره پیام

شرکت های صنعتی و نساجی از جمله توزیع کنندگان در عرضه انواع پتو مانند پتو مینک یک نفره پیام هستند که با استفاده از کار آمد ترین و بروز ترین ابزار آلات و ماشین آلات بافندگی و همچنین استفاده از مواد اولیه درجه یک توانسته است یک قطب مهم در تولید انواع پتوها با طرح ها و مدل های مختلف باشد و نسبت به رقیبان خود در درجه بالاتری قرار دارد. به طور کلی محصولات شرکت تولید کننده پتو مینک یک نفره پیام با کیفیت اعلا است که با استفاده از پارچه های پلوش پتوهای دو لایه ای را طراحی و تولید میکنند.
پتو همدمی گرم و نرم برای بسیاری از انسان هایی است که از سرمای زمستان گریزان اند و شب های بلند و سرد زمستانی را میتوانند با وجود این همراه گرما بخش سپری کنند. پتو همان کالای جذاب و دوست داشتنی که برخی از انسان ها چنان به وجود آن وابسته اند که بدون اینکه در سرمای زمستان زیر آن بخزند نمیتوانند خوابی پر از آرامش و راحت را تجربه کنند.

مرکز توزیع پتو مینک یک نفره پیام
از طرفی مانند هر وسیله شخصی دیگری باید هر پتو مختص به یک فرد مجزا باشد. این منسوج میتواند مکانی گرم و دل پذیر را برای تن های خسته مان ایجاد کند و پس از گذراندن یک روز پر مشغله کاری ما را به خوابی عمیق و لذت بخش هدایت کند. خوب است بدانید که به طور میانگین و متوسط هر فرد حدود یک سوم از عمرش را در خواب سپری میکند از این رو میبایست در انتخاب کالا و لوازم خوابش از جمله پتو دقت لازم و کافی را به کار ببرد.
بیان این نکته را لازم میدانیم که منسوج نام برده مشتریان و خواهان پر و پا قرصی دارد که نه تنها در فصول سرد سال بلکه در فصولی با هوای گرم و معتدل نیز حاضر به دل کندن از آن نمیشوند. همین امر منجر شده است تا در بازارهای تجاری خرید و فروش این محصول شاهد انواع مختلفی از پتوها مانند پتوهای پشمی، کرک دار، چهار فصل و… باشیم حتی در راستای همین موضوع پتوهای مسافرتی طراحی و تولید شده است که علاوه بر نگهداری آنها در منزل میتوانید هنگام سفر این پتوها را با خود هم سفر کنید و از آن لذت ببرید.
– مشخصات پتو مینک یک نفره پیام
– راهنمای خرید انواع پتو
– ضخامت انواع پتو
– شرکت فروش انواع پتو مینک یک نفره پیام

مشخصات پتو مینک یک نفره پیام

مشخصات پتو مینک یک نفره پیام

پتو یکی از محصولات پر طرفدار و واجب هر خانه و خانواده ای است که هم در داخل کشور تولید میشود و هم از سایر کشورها پتوهای وارداتی به بازار ایران تزریق میشوند. کیفیت مطلوب و قابل قبول تولیدی های ایرانی در داخل کشور موجب افزایش متقاضیان این محصول شده است و عده زیادی از خریداران علاقه مند به خرید پتوهای برند ایرانی هستند. یک پتوی مینک یک نفره پیام ایرانی با کیفیت دارای ویژگی های زیر است:
ابعاد آن استاندارد باشد، علاوه بر سبک وزن بودن باید قابل شست و شو باشد، به سایر ملحفه ها و لباس های فرد رنگ پس ندهد، بافتی متراکم و مناسب داشته باشد در عین اینکه قابل تنفس باشد و در نهایت باید در بافت آن الیاف طبیعی و مرغوب به کار رفته باشد تا موجب حساسیت پوستی نشود.

مشخصات پتوی مینک یک نفره پیام

مشخصات پتوی مینک یک نفره پیام

علاوه بر اینکه لطافت و نرمی فوق العاده ای دارد، گرمای مطلوبی را در خود نگه میدارد. توجه داشته باشید که این مدل از پتوها مناسب فصل های سرد سال است و الیاف مرغوبی که در بافت آن به کار رفته است موجب شده تا گرمای بدن فرد را به خوبی در خود نگه دارد. همان طور که میدانید به کار بردن الیاف مصنوعی و نا مرغوب موجب ایجاد حساسیت های پوستی و آلرژی میشوند، اما الیاف به کار رفته در ساخت و تولید پتوی مینک یک نفره پیام درجه یک بوده و ایجاد مشکل نمیکند. به طور کلی کارگاه های تولید پتو مینک یک نفره پیام طوری زمینه سازی کرده که خریداران بتوانند به طور مستقیم و بدون واسطه، این محصول را خریداری نمایند.

راهنمای تهیه انواع پتو

راهنمای تهیه انواع پتو

توجه کنید که پتو قابلیت شست و شو را داشته باشد: از آنجا که پتوها در معرض تماس با بدن انسان هستند برای رعایت بهداشت فردی و عمومی باید در هفته حداقل یک بار شسته شوند. بنابراین پتویی مناسب خرید است که روی برچسب مراقبتی آن عبارت قابل شست و شو درج شده باشد. شما میتوانید پتوهایی که قابل شست و شو هستند را به دو صورت دستی یا به کمک ماشین لباس شویی بشویید. به طرح و رنگ پتوی مد نظرتان توجه کنید: چراکه طرح و رنگ ظاهری پتو میتواند به صورت مستقیم روح و روان انسان را تحت تاثیر خود قرار دهد.
اگر بخواهیم اهمیت رنگ بندی و طرح نهایی پتو را برای شما شرح دهیم باید به گفته روانشناسان اروپایی اشاره کنیم که میگویند برای این که قبل از خواب به آرامش نسبی برسیم و با دیدن رنگ ملایم پتو مغزمان از تنش های روزمرگی دور شود بهتر است رنگ پتوهایتان را از بین رنگ های ملایم و پاستیلی مانند سبز روشن، لیمویی، گلبهی، صورتی، کرم، یاسی، و حتی سفید انتخاب کنید.

راهنمای تهیه انواع پتو
از دو جهت است که میگوییم رنگ پتو و طرح رویی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است: اول اینکه تاثیر مستقیمی روی روح و روان و پس از آن خلق و خوی فرد مصرف کننده دارد، دوم اینکه میتوانید با انتخاب رنگ مناسب پتو هارمونی جذاب و دل نشینی را در فضای اتاق خوابتان ایجاد کنید و رنگ کالای خواب تان را با رنگ سایر وسایل تان ست کنید و از زیبایی و هم خوانی آن لذت ببرید.
نکته ای دیگر که باید در این زمینه بدانید این است که پتوها از نظر رنگ بندی به دو گروه تک رنگ و چند رنگ دسته بندی میشوند. خب مسلماً از نظر زیبایی پتوهای رنگ رنگی در سطح بالاتری قرار دارند نسبت به پتوهای تک رنگ. اگر شما به استفاده از این پتوهای تک رنگ علاقه ای ندارید توصیه میکنیم از طرح های گل دار و طرح های هندسی ساده و مینیمال استفاده کنید.

راهنمای تهیه انواع پتو
بنابراین اگر هدف شما تجربه کردن خوابی پر از آرامش است به شما توصیه میکنیم به هیچ وجه پتوهایی با رنگ های تند و تیز را انتخاب نکنید، چراکه آرامش شما را به هم میزنند. انتخاب پتوهایی با رنگ های ملایم مانند صورتی روشن، گل بهی، سبز روشن، لیمویی و… به طور کلی رنگ های پاستیلی میتواند خوابی پر از آرامش خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر هدف شما خرید پتو سفری برای کودک تان است باز هم همین امر صدق میکند و باید از خرید پتوهایی با طرح های کارتونی خطرناک اجتناب کنید.
بر اساس نیاز و میزان بودجه تان خرید نمایید: همان طور که قبلا اشاره کردیم پتوهای سفری در انواع و برندهای متنوعی طراحی و تولید می شوند و همین امر منجر به تفاوت قیمت ها شده است. در خرید هر نوع محصولی از جمله پتو که جزئی از محصولات کالای خواب است قیمت یک پارامتر مهم برای خریداران بوده است به گونه ای که گاهی اوقات در اثر به توافق نرسیدن سر قیمت، یک معامله لغو شده است. بنابراین شما باید مطابق با میزان بودجه تان و میزان هزینه ای که میخواهید بپردازید باید یک برند از پتوهای سفری را انتخاب کنید که با میزان پول شما هماهنگی و هم خوانی داشته باشد.
قبل از خرید باید سایز پتویی را که میخواهید خریداری نمایید تعیین کنید: پتوها در سه سایز مختلف یک نفره، دو نفره و کودک عرضه میشوند که شما میتوانید مطابق با نیازتان به خرید آنها اقدام کنید.

بررسی ضخامت انواع پتو

بررسی ضخامت انواع پتو

یکی از جنبه هایی که میتوانیم پتوها را تقسیم بندی کنیم از نظر ضخامت آنها است که در این خصوص نه تنها پتوی مینک یک نفره پیام بلکه تمامی پتوها به دو دسته کلی پتوهای نازک و پتوهای ضخیم دسته بندی میشوند. هر یک از این پتوهایی که نام بردیم مزایا و معایب خود را دارند. همان طور که از تیتر این بخش پیدا است ما موظف هستیم که مورد مزایای پتوی ضخیم صحبت کنیم و شما را مطلع کنیم که چرا استفاده از این پتوها در فصول سرد سال مانند زمستان و پاییز توصیه میشود.
1. پتوهای ضخیم نسبت به نوع نازک آن بسیار با دوام تر بوده و در برابر عوامل نا مساعد محیطی مقاومت بیشتری از خود نشان میدهند و به راحتی دچار زوال و نابودی نمیشوند به عبارتی گویاتر پتوهای ضخیم نسبت به پتوهای نازک عمر بیشتری دارند.
2. پتوهای ضخیم بسیار بهتر روی تخت خواب شما می ایستند و شل و وارفته نمیشوند پس در کل میتوان گفت نما و ظاهری مرتب را ایجاد میکنند.
3. پتوهای ضخیم به راحتی چروک نمیشوند و به مدت زمان طولانی به همان حالت صاف خود باقی میمانند.

شرکت فروش انواع پتو مینک یک نفره پیام

شرکت فروش انواع پتو مینک یک نفره پیام

کارخانه های تولید کننده و شرکت فروش انواع پتو مینک یک نفره پیام این محصول را به نمایندگی های فروش برای فروش مستقیم عرضه میکنند. شما میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی و شرکت فروش انواع پتو مینک خرید خود را انجام دهید یا اینکه با توجه به شرایط کنونی در خانه بمانید و خرید خود را به صورت اینترنتی و به شیوه آنلاین انجام دهید.
به این نکته توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند میتواند برای شما بسیار مقرون بصرفه باشد، چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمد زایی و سود را دارد اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون بصرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید.
حال اگر این خرید مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده انجام بگیرد، مزیت آن برای شما دو چندان میشود. شما میتوانید با مراجعه به توزیع کنندگان عمده پتو مینک یک نفره پیام آن را به صورت عمده و با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایید. همان طور که در جریان هستید خرید عمده هر محصولی مزیت های فراوانی دارد؛ از جمله اینکه باعث کاهش چشمگیر مبلغ پرداختی و هزینه های زائد میشود و علاوه بر اینکه سرعت در عرضه محصولات افزایش می یابد بلکه تنوع بسیار زیادی را در خرید عمده بالا میبرد که میتواند بهتر پاسخ گوی نیازهای مشتریان با هر سلیقه ای باشد.
برای کسانی که متقاضی خرید عمده پتو مینک یک نفره پیام به صورت عمده هستند دو راه وجود دارد. یکی از طریق حضور در مراکز خرید و دیگری اقدام به صورت اینترنتی است که میتوان گفت خرید اینترنتی از آنجا که اتلاف وقت و هزینه کمتری دارد، مناسب تر و بصرفه تر است. شرکت های تولید کننده و توزیع کننده پتو ممتاز طرح دار محصولاتی همچون پتوهای گل برجسته یا ساده، پتوهای تک نفره و یا دو نفره، پتوهای کودک و نوجوان یا بزرگسال و به طور کلی کالای خواب مانند انواع تشک های طبی و فنری، سرویس خواب، سرویس میهمان، انواع لحاف و بالش و رو تختی و رو فرشی را خدمت مشتریان عرضه میکند.
عوامل متعددی روی قیمت نهایی انواع پتو تاثیر گذارند مثلا نوع پتو و الیاف به کار رفته در آن، کیفیت نهایی پتو، کیفیت دوخت پتو و لبه دوزی آن، جنس رنگ های به کار رفته روی طرح رویی آن، نحوه بافت پتو و… همه و همه چند نمونه از عوامل مختلفی اند که قیمت صادراتی پتو یک نفره و دو نفره پتوی مینک را تحت تأثیر خود قرار میدهند از این رو نمیتوان قیمت ثابتی و مشخصی را برای این محصولات عنوان کرد.
در پناه حق ….

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما