مرکز عرضه پتو شادیلون عمده

حتما تا به این هنگام نام پتو شادیلون را که به صورت عمده و خرده اقدام به عرضه و فروش منسوجاتش کرده به گوشتان خورده است. مراکز عرضه مستقیم که راه دلالان و واسطه ها را برای افزایش های قیمت های نجومی بسته اند. قبل از معرفی این برند از پتو یعنی پتو شادیلون، توضیح مختصری در مورد پتو خواهیم داد. با روی کار آمدن پتوها استقبال گسترده ای از آنها شد. استقبالی که خیلی زود منجر شد در سرتاسر دنیا کارخانجاتی برای تولید این منسوج تأسیس شده و اقدام به تولید این پتوها نمایند. بعد از چند ماه دیگر این چند کارخانه در سطح هر کشوری پاسخگوی نیازهای مردم نبود و دولت در صدد این برآمد تا با کمک مالی به قشری از سرمایه گذاران، کارخانجات بیشتری را بتواند به عرصه تولید برساند. بعد از زیاد شدن کارخانجات در سطح کشور، هر کارخانه ای تصمیم گرفت تا برندی را برای محصولی که در کارخانه خویش تولید میکرد نام گذاری کند، شرکت شادیلون که یکی از کارخانجات مهم در سطح کشور است؛ نیز مانند دیگر کارخانجات برای خود همین اسم را انتخاب کرد.
چرا مردم از پتو آن قدر استقبال نمودند؟ همه ما دوست داریم که از لباس ها و کالای خوابی در منزلمان استفاده کنیم که جنس مخملی داشته باشند تا حس خوبی را بتوانند برای ما منتقل نمایند. پتوها آن دسته از کالای خوابی هستند که ما دوست داریم در آغوشش بخزیم و تا صبح در کنارش و در آغوشش به خواب عمیقی فرو رویم و این منسوجات، دیگر بر زندگی ما وارد شده و جدایی ناپذیرند. اکنون در هر خانه ای شاهد این هستیم که چند پتو در هر منزلی موجود است. پتوها انواع مختلفی دارند، گاه این پتوها از جنس خوب و برند خوبی نبوده و خیلی زود افت کیفیت پیدا میکنند که این، به خاطر هزینه ای که در قبالش پرداخته ایم بسیار دردناک است و گاه پتویی با قیمت مناسب را خریداری میکنیم و میبینیم که بعد از چند سال نه تنها تار و پودش خراب نشده بلکه افت رنگ و کیفیت نیز نداشته است و تار و پودش مانند خرید روز اول تر و تازه و شاداب است.
اکنون میگویید کدام برند خوب است؟ پس از کدام برند خریداری نماییم؟ ما به شما توصیه میکنیم که همیشه دنبال قیمت مناسبی باشید که به کیفیت ارائه شده توسط کارخانه های مختلف بیارزد. خیلی کم پیش می آید که از قیمت کم خریداری نمایید و آن جنس، جنسِ مطلوبی باشد، در هر صورت یا فروشنده ناشی بوده یا جنس نامرغوبی بوده است. همیشه دنبال مناسب ترین قیمت ها باشید که به دوام چند ساله اش بیارزد. شرکت پتو شادیلون مفتخر است که بهترین و باکیفیت ترین الیاف را در تهیه و تولید منسوجاتش به کار برده و در این عرصه بسیار سربلند و پیروز مانده است.

انواع مدل های پتو شادیلون

انواع مدل های پتو شادیلون

شرکت تولیدی پتوی شادیلون اقدام به ایجاد انواع طرح های متنوع و گوناگون مدل پتو کرده است تا مردم بتوانند براساس سلیقه خود از هر طرح و رنگی که بخواهند خرید نمایند. جالب است بدانید که پتو شادیلون برای آن دسته از افرادی که در خریدشان وسواس دارند و هر رنگ و طرحی به دلشان نمینشیند هم فکرهایی کرده است تا آنها به راحتی بتوانند طرح و رنگ دلخواه خود را در کم ترین زمان ممکن، پیدا کنند و از خرید خود خرسند و خوشنود باشند. در اینجا به بررسی اجمالی دو مدل از انواع پتوهای خوش دوخت و زیبا اشاره خواهیم کرد:

پتوی شادیلون مدل مریم

پتوی شادیلون مدل مریم

مدل مریم این پتو با برند شادیلون، بسیار در بین مردم ایران محبوب است. این محبوبیت به این دلیل است که طرح های برجسته و زیبایی بر روی این الیاف نقش بسته است. با انتخاب این پتو میتوانید زیبایی را به اتاق های سوت و کور خود هدیه دهید و خریدی مطمئن و در عین حال با قیمت مناسب را به دست بیاورید. خرید از یک برند خوب بسیار عالی است؛ چون شما دیگر نگران دوام و کیفیت این پتو نخواهید بود و میتوانید سالیان درازی از این محصول زیبا و دوست داشتنی استفاده نمایید.

پتو شادیلون مدل عروسکی

پتو شادیلون مدل عروسکی

پتو شادیلون با مدل عروسکی، برای جوانان و کودکان بهترین گزینه برای زیباتر شدن اتاقشان است. همه نوجوانان و کودکان دوست دارند فضای اتاقی که دارند متناسب با سنشان باشد و خیلی زیبا و خاص به نظر برسد. پس با خرید مطمئن از یک برند خوب، زیبایی و کیفیت را به اتاق فرزاندانتان هدیه دهید.

مشخصات پتو شادیلون دو نفره

مشخصات پتو دو نفره

پتو شادیلون با سایز دو نفره بر روی تخت های اتاق خواب شما به زیبایی، طرح هایش را نمایان میکند و از نو، اتاق شما را رنگ آمیزی مینماید. طرح و نقشی که پتوهای دونفره شادیلون دارد با ورود به اتاق، حس خوبی توام با رضایت بخش به شما دست میدهد و سایز بندی این پتو با ابعاد 240 در 260 سانتی متر است.

بررسی کیفیت پتو شادیلون

بررسی کیفیت پتو شادیلون

اگر به بررسی کیفیت پتو شادیلون بپردازیم هر چقدر بگوییم کم گفته ایم و تا شما از این محصول خریداری و استفاده ننمایید، سخن ها و اندرزهای ما را زیاد متوجه نخواهید شد. به قول معروف، شنیدن کی بود مانند دیدن، در صورت استفاده از این پتوها امکان ندارد که بعد از گذشت زمان، شاهد افت کیفیت و نگران رنگ و رو رفته شدن الیاف این پتو باشید. ما به شما این اطمینان خاطر را میدهیم که در صورت خرید این پتو بتوانید سالیان درازی به خوبی از این منسوج استفاده نمایید و لذت ببرید.

شرکت فروش پتو شادیلون عمده

شرکت فروش پتو شادیلون عمده

شرکت تولیدی پتو شادیلون میتواند همه روزه به صورت عمده هر چقدر که مورد نیازتان باشد در کمترین زمان برای شما ارسال نماید. از دیر باز تا کنون خرید عمده پای مشتری ها ارزان تر تمام شده است و کارخانه شادیلون مفتخر است در کنار ویژگی های درجه یک پتوهایش، امکان خرید عمده را هم اضافه کند؛ پس شما به راحتی میتوانید در سایت ما مشخصات کامل انواع مدل های پتو شادیلون را مطالعه کنید و تصمیم خودتان را برای خرید بگیرید و بعد از آن به سایت دیبافت که مرکز عرضه پتو شادیلون عمده و معتبر است رجوع کنید. با وجود کرونا سفارش اینترنتی، شما را از خطرات حضور در مکان های عمومی پر ترددی مثل فروشگاه های کالای خواب، حفظ میکند و صرفه جویی در وقت و هزینه را به کمک چند کلیک ساده به همراه دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما