مرکز فروش بالش طبی ویسکوز

مرکز فروش بالش طبی ویسکوز این نوع کالاها را با کیفیت های مختلفی از نمود که یکی از مهم ترین ویژگی آن ها ضد حساسیت و طبیعی بودن آنهاست که در هنگام استفاده احساس راحتی بیشتری با این نوع بالش ها داشته و نسبت به سایر محصولات نرمتر بوده و حساسیتی برای پوست و مو نخواهند داشت.
بالش طبی اغلب در رنگهای سفید تولید شده است که برای سهولت در امر شستشو و جلوگیری از نفوذ آب به داخل بالش، لایه رویی آن را ضدآب طراحی کرده اند تا در هنگام ریختن مایعات بر روی آنها، رطوبت یا آب به الیاف داخلی آن آسیب نرسانند.

مرکز فروش بالش طبی ویسکوز

انواع بالش را بیشتر بشناسید

انواع بالش را بیشتر بشناسید انواع بالش طبی در اندازه های مختلفی تولید و طراحی شده اند که ضخامت های آنها با هم متفاوت است.
برخی از بالش ها به صورت استوانه ای، مستطیل، مربع یا گرد طراحی شده اند که جهت باز و بسته کردن آنها از زیپ پلاستیکی استفاده می کنند به گونه ای که هنگام استفاده آسیبی به ما وارد نکند.
برای برخی از بالش های طبی کاور های طراحی کرده‌اند که می توانید آنها را در صورت عدم استفاده در کاور مخصوص خود نگهداری نموده تا گرد و غبار یا میکروب به الیاف بالش نفوذ نکند.

انواع بالش طبی:

  • بالش خواب
  • بالش مخصوص زانو
  • بالش بارداری
  • بالش کمر
  • بالش گردن

از بالشهای طبی میتوان برای تمامی قسمت های بدن استفاده نمود. افرادی که در نواحی مختلف بدن خود دچار درد هستند مانند بیماران مبتلا به دیسک کمر و آرتروز گردن می‌توانند برای کاهش درد از بالش های فوم دار یا بادی طبی استفاده نمایند.

برخی از افراد تصور می کنند که بالش فقط برای قرار دادن سر هنگام خوابیدن طراحی شده در صورتی که این طور نیست و بالش های طبی امروز برای تسکین درد نیز تولید شده‌اند و از آنها برای استفاده در بین زانوها، دور گردن و در موارد مشابه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات بالش طبی ویسکوز

صادرات بالش طبی ویسکوز ایران یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع بالش ها بوده که توانایی تولید بالش طبی استاندارد را نیز داشتند و صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز انجام می شود.

در هنگام بالش سعی کنید ابعاد آن را متناسب انتخاب نمایید تا احساس راحتی بیشتری به آنها داشته باشید. بالش هایی وجود دارند که از الیاف سفت نرم یا متوسط طراحی شده اند که شما می توانید با در نظر گرفتن ابعاد متناسب با ارتفاع گردن، محصول خود را تهیه نمایید.

درون بالش ها از طریق پر مصنوعی یا الیاف پشمی نرم پر شده است که ضخامت های مختلفی دارند.
برخی از بالش های طبی مخصوصاً بالش هایی که برای دور کردن مورد استفاده قرار می گیرد به صورت بادی طراحی شده اند و دارای وزن سبکی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما