مرکز فروش پتو گلبافت درجه یک

امروزه فروش پتو گلبافت درجه یک، در انواع برندها، مدل، جنس، تنوع طرح و رنگ، بسته بندی های متنوع کاملا استاندارد، بهداشتی، ارگانیک و نیز شیک و زیبا وجود دارند که جهت برطرف کردن نیازهای مشتریان با کیفیت مرغوب و نیز قیمت مناسب در بازار عرضه می شوند.

ضمنا فروش به این روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه است که خریداران می توانند به طور سریع و راحت محصول خود را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

مرکز فروش پتو گلبافت درجه یک

درباره انواع پتو چه می دانید

درباره انواع پتو چه می دانید

امروزه پتو ها در انواع و اقسام گوناگون با انواع برندهای متفاوت و نیز در طرح های زیبا و جذاب با تنوع رنگ، مدل، جنس های مرغوب در کشور تولید می شوند که با بسته بندی های متنوع و زیبا همچنین با کیفیت بسیار عالی و نیز قیمت مناسب در بازار به فروش می رسند که دارای مشتریان خاص و از خواص زیادی در نوع خود برخوردار می باشند.


از انواع مدل های پتوها می توان به پتو گلبافت: حوله ای، نوزادی، اصل، نوزادی، مسافرتی و غیره اشاره نمود که هر کدم بسته به نوع خود دارای خواص و کاربرد جداگانه و نیز از جنس های متفاوتی تولید شده اند که برای محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

شایان ذکر است که از انواع پتوها، می توان به پتو گلبافت اصل اشاره نمود که از الیاف طبیعی پنبه تولید شده و نیز دارای خواص زیادی از جمله: بسیار نرم و لطیف می باشد، دارای پرزدهی کم، تنوع در طرح و رنگ، دارای طرح های برجسته و زیبا، وزن مناسب، از مواد اولیه و جنس مرغوب در تولید آن استفاده شده، دارای عمر طولانی، قابل شستشو در ماشین لباسشویی، در ابعاد و اندازه های مختلف و دیگر موارد می باشد که سبب خواب راحت در فرد می شود.

یکی دیگر از انواع پتوها، پتو گلبافت شیک می باشد که در نوع خود منحصر به فرد بوده که همانطور که از نامش پیداست بسیار شیک و با دوام، نرم و لطیف، دارای رنگ های جذاب، دارای گل ها، نقش ها و طرح های برجسته، در انواع برندهای مختلف، اغلب در اندازه های دو نفره و نیز متناسب با رده های سنی مختلف تولید و با کیفیت مرغوب عرضه می شوند که اکثر نوعروسان از این نوع پتوها استفاده می کنند.

صادرات پتو گلبافت درجه یک

صادرات پتو گلبافت درجه یک

در حال حاضر صادرات پتو گلبافت درجه یک با تنوع زیاد و کیفیت بالا و نیز در انواع برندها، مدل ها، جنس و طرح، رنگ ها و نقش های زیبا، سایز و اندازه، ابعاد و غیره با قیمت مناسب به روش مستقیم و نیز بدون واسطه به اکثر کشورهای دنیا صادر می شوند.

هدف از صادرات این نوع محصول عمده به کشورهای خارجی جهت رقابت بین شرکت های تولیدی و نوع برند و نیز کیفیت بالای محصول و نیز افزایش تولیدات صورت می گیرد که بسیار مهم و ضروری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما