نمایندگی فروش انواع پتوهای ایرانی در کشور

در هر فصلی از سال مخصوصا در ماه ها و روزهایی که هوا خنک و سرد است، استفاده از رواندازی که بتواند به خوبی ما را در برابر هوای سرد محافظت کند، ضروری می باشد. پتو به دلیل اینکه از الیاف های اکریلیک و پلی استر تشکیل می شود، یکی از بهترین و سبک ترین رواندازها می باشد. این کالا دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوع و منحصر به فردی است که به راحتی سلایق تمام افراد را در هر گروه سنی پوشش می دهد.

 

در کشور ما کارخانجات مختلفی وجود دارند که مرغوب ترین پتوها را به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می دهند. نمایندگی فروش انواع پتوهای ایرانی در سراسر کشور، انواع گوناگون این کالا را با نرخ های متفاوت به دست مشتریان عمده و یا جزئی می رساند.نمایندگی فروش انواع پتوهای ایرانی در کشور

خرید عمده ای پتو ایرانی با کیفیت

 

جالب است بدانید که انسان حدود یک سوم از عمرش را در خواب سپری می کند. بنابراین استفاده از لوازم و اقلام بسیار مناسب برای خواب دارای اهمیت زیادی می باشد. پتو یکی از لوازم شخصی برای هر فرد است که تماس مستقیم با پوست بدن دارد و به جرأت می توان گفت که در طول 24 ساعت شبانه روز، حداقل هشت ساعت از آن استفاده می گردد.

 

با توجه به گفته های بالا، مصرف کننده باید به دنبال تهیه پتوی جنس خوب و باکیفیت باشد. کارخانجات پتوسازی معتبر در کشور ما با استفاده از آخرین تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و همچنین بهره‌مندی از الیاف مرغوب و با بکارگیری نیروهای زبده و متخصص، بهترین و مناسب ترین پتوها را به دست مشتریان می رسانند.

 

خریدار پتو ایرانی می تواند این کالا را به صورت عمده و از طریق تمامی نمایندگی های شرکت های سازنده پتو در ایران دریافت کند. همانطور که می دانید پتو فقط در منزل استفاده نمی شود و مراکز و سازمان هایی مانند موارد زیر از مشتریان عمده این کالا به شمار می آیند:

  • بیمارستان
  • پادگان
  • آسایشگاه
  • بهزیستی
  • مراکز اقامتی مانند هتل و مسافرخانه

 

هر یک از مراکز بالا بر حسب نیاز خود می توانند پتوها را در ابعاد و طرح های مختلف به صورت فله ای تهیه کنند و بدین صورت در هزینه های خود صرفه جویی لازم را داشته باشند.

 

خرید عمده ای پتو ایرانی با کیفیت

قیمت انواع پتو های ایرانی طرحدار

 

پتوهای ایرانی علاوه بر مدل های ساده و تک رنگ، در انواع مختلف طرحدار نیز در بازار موجود می باشند. پتوهای طرح دار می توانند شامل طرح های ساده، برجسته، فانتزی، عروسکی، گل گلی و … باشند.

 

انواع مختلف پتوهای ایرانی در نمونه های عنوان شده در بالا، با نرخ های متفاوتی به دست مشتریان می رسند. فاکتورها و پارامترهای مختلفی بر روی قیمت انواع پتوهای ایرانی موثر می باشد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

  • نام برند و کارخانه سازنده
  • ابعاد و سایز پتو
  • نوع الیاف به کار برده شده و هزینه تهیه این الیاف
  • نوع بسته بندی
  • مدل، طرح و رنگ
  • میزان سفارش
  • شیوه خرید

 

مشتری می تواند قبل از خرید، بهترین قیمت پتو ایرانی درجه یک را از نمایندگی های معتبر کارخانجات سازنده استعلام کند، تا بدین صورت خریدی منحصر به فردی را داشته باشد.

 

پتو ایرانی شادیلون یکی از انواع برندهای موجود در بازار می باشد که علاوه بر تنوع در طرح و مدل، قیمت های مناسبی را نیز به مشتریان ارائه می دهد. این کارخانه انواع پتوهای یک نفره، دو نفره و مسافرتی را در طرح و نمونه های متنوع به بازار روانه کرده است.
بهتر است بدانید، پتوهای گل برجسته و عروسکی شادیلون از پرفروش ترین های این برند است که داری بافتی محکم و دوام بسیار عالی می باشد.

 

قیمت انواع پتو های ایرانی طرحدار

خرید پتو فانتزی کودک

 

پتو از اقلام مهم برای خواب کودکان است که والدین باید در خرید آن دقت کافی را داشته باشند. از نکاتی که باید در انتخاب پتوی کودک دقت شود، موارد زیر می باشد:

  • جنس پتوی کودک باید لطیف باشد و الیاف به کار رفته در آن حساسیت زا نباشد.
  • پتوهایی با عکس حیوانات ترسناک، شخصیت‌ های کارتونی خشن را برای کودکان انتخاب نکنیم زیرا در روحیه آنها تاثیر خوبی نخواهد گذاشت.
  • از تهیه پتوهایی با رنگ‌ های تند و هیجان انگیز برای بچه‌ ها خودداری کنید.
  • پتو را مناسب با سن و جنسیت کودک تهیه نمایید.
  • پتو را به نحوی انتخاب کنید که دارای دوام خوبی باشد زیرا که پتو و دیگر لوازم خواب کودکان به طور مرتب شسته می شوند.

 

پتو طرح فانتزی یکی از انواع پتو ویژه کودک می باشد. این پتوها اغلب دارای طرح ها و شخصیت های محبوب کارتونی می باشند که مورد علاقه تمام کودکان است. کارخانجات سازنده در کشور ما نیز با بازاریابی های متعدد، سلایق کودکان را سنجیده و پتوهایی با طرح های مناسب برای کودکان به بازار روانه می کنند. پتوهای مخصوص کودکان اغلب در سایزهای 80×110 و 110×140، 100×13 و 90×90 سانتی‌ متر در فروشگاه ها موجود می باشد.

 

خرید پتو فانتزی کودک

عرضه انواع پتو های ایرانی با قیمت فوق العاده

 

 برای جهت خرید انواع و اقسام مدل های مختلف پتوهای ایرانی با قیمت مناسب می توان به مراکز زیر مراجعه کرد:

  • عمده فروشی های مستقر در بازار تمامی شهرها
  • نمایندگی های حضوری و اینترنتی کارخانه های سازنده پتو
  • دفاتر فروش مستقیم پتو مستقر در کارخانجات

در بازار پتوفروشان، برندهای مختلفی از پتو به چشم می خورد. پتو ایرانی زنبق یکی از برندهایی است که دارای ویژگی های منحصر به فرد زیر است:

  • موجود در رنگ های قهوه ای، آبی، سبز، زرشکی، صورتی، نارنجی
  • تهیه شده از الیاف میکرو و  100% پلی استر
  • قابل شستشو با ماشین لباسشویی
  • ضخیم و سبک وزن و فوق العاده نرم
  • گرم و راحت
  • ضد چروک
  • بدون پرزدهی

کارخانه زنبق پتوهای یک نفره و دونفره خود را با در کیف های پلاستیکی به مشتریان عرضه می دارد.

 

یکی از انواع پتوهای ایرانی که همواره به صورت عمده تهیه می شود، نمدی است. این کالا در سربازخانه و پادگان ها و همچنین زندان ها بسیار قابل استفاده می باشد. از رنگ های مختلف پتو نمدی می توان به خاکستری، خاکی و سبز اشاره کرد. مدیران هر یک از سازمان های اشاره شده، می توانند پتو نمدی اعلا را با قیمت فوق العاده از کارخانه های تولید کننده و یا شعب آنها به راحتی خریداری نمایند.

 

عرضه انواع پتو های ایرانی با قیمت فوق العاده

فروش مستقیم پتو خانگی شیک

 

از زمانی که پتو وارد بازار شد، همه افراد به جای لحاف و یا رواندازهای دیگر از این کالای نرم و گرم استفاده می کنند. پتو نسبت به لحاف دارای مزیت های زیر است:

  • سبک تر بودن و در نتیجه جابجایی و شستن راحت تر
  • اشغال فضای کم تر
  • قیمت پایین تر
  • تنوع در طرح و مدل

 

در کشور ما مناطق و شهرهای زیادی وجود دارند که بیشتر روزهای سال، دارای هوای خنک و سرد می باشند. همچنین در خانه های ایرانی در کمد رختخوابیشان، پتوهای مختلف برای استفاده های روزمره و همچنین برای مهمان به صورت جدا نیز موجود می باشد. بنابراین سرانه و آمار مصرف پتو در کشور ما بالا می باشد.

 

افراد در مناطق سردسیر از پتوهای دولایه و در مناطق گرم از پتوهای نازک و تک لایه استفاده می کنند. همچنین پتوهایی شیک را می توان به عنوان یک هدیه ارزشمند جهت مراسمی مانند پاتختی و … به دوستان و آشنایان تقدیم کرد.

 

فروش مستقیم پتو ایرانی ویژه خانگی با توجه به گفته های بالا، با رونق بسیار خوبی همراه می باشد و این امر از طریق شعب و مراکز متخصص در این زمینه در حال انجام است.

 

فروش مستقیم پتو خانگی شیک

پتو های دخترانه و پسرانه منحصر به فرد

 

پتو طرح پسرانه و دخترانه پتوهایی هستند که از سنین نوزادی تا نوجوانی در بازار موجود می باشند. نوجوانان دختر و پسر دوست دارند که وسایل اتاق خوابشان نظیر پتو را مطابق با سلیقه و علاقه خود انتخاب کنند.

پتوهای دخترانه و پسرانه، طرح بندی های جدا و متفاوتی دارند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طرح های کارتونی دخترانه مانند سیندرلا و سفید برفی
  • طرح های فوتبالی مانند لوگوی تیم های فوتبال جهان
  • طرح های انیمیشنی مانند انگری برد

هر یک از پتوهای بالا در رنگ بندی های متنوع و به صورت یک نفره در بازار موجود می باشند.

روانشناسان معتقدند که همه افراد مخصوصا کودکان و نوجوانان نباید پتوهایی را انتخاب کنند که طرح آنها شلوغ باشد. طرح های خلوت موجب آرامش و جلوگیری از آشفتگی ذهن می شود و همین امر می تواند برای داشتن خواب راحت و آرامش بخش به فرد کمک کند. برای بزرگسالان طرح های هندسی و گل های ساده و برای نوجوانان طرح هایی مانند شخصیت های محبوب کارتنی، بسیار مناسب می باشند.

 

پتو های دخترانه و پسرانه منحصر به فرد

نمایندگی پتو عروسکی درجه یک

 

پتوهای عروسکی، پتوهایی هستند که مناسب نوزادان متولد شده تا کودکان مدرسه ای می باشند. نمایندگی های مختلف در سراسر شهرهای کشورمان، پتو مرغوب عروسکی را در دو نمونه زیر به مشتریان ارائه می دهند:

  • پتوهایی که دارای طرح های عروسکی می باشند.
  • پتوهایی که مانند شکل عروسک است؛ این پتوها بدین شکل است که دارای کلاهی عروسکی است و یا یک عروسک به آن تعبیه شده که می توان از آن به عنوان بالش نیز استفاده کرد.

اگر به سیسمونی فروشی و یا پتو فروشی های معتبر مراجعه کرده باشید، می بینید که پتوهای عروسکی اغلب به صورت ست همراه با زیرانداز و بالشت در ویترین محصولات این مراکز موجود می باشد.

 

نکته ای که در مورد پتوهای عروسکی باید در نظر داشت این است که این پتوها را با پودرهای لباسشویی نشویید. برای شستن این کالاها از مایع مخصوص لباسشویی و همچنین نرم کننده استفاده کنید. استفاده از مایع لباسشویی و نرم کننده موجب می گردد که پتو علاوه بر لطافت و نرمی، عمر طولانی تری نیز داشته باشد.

 

نمایندگی پتو عروسکی درجه یک

ارائه دهنده لیست قیمت پتو های نوزاد

نوزادی که تازه متولد شده است، بدنی حساس و ضعیفی دارد و باید برای مراقبت از او مخصوصا در هنگام خواب از پتوی مناسب و مرغوبی استفاده کرد. شرکت های سازنده برای نوزادان دو نوع پتو را به صورت نازک (فصل گرم سال) و پتو ضخیم (فصول سردسال) تولید می کنند. والدین باید هر دو نوع پتو را برای نوزادان خود تهیه کنند تا بتوانند آنها را به راحتی در هر زمانی استفاده نمایند.

 

اتحادیه شرکت های سازنده پتوهای نوزادی، جهت معامله راحت تر و سریع تر بین فروشندگان و خریداران، لیست قیمت پتوهای نوزادی را در اختیار سایت ها و نمایندگی های معتبر قرار می دهد. مشتری می تواند از طریق لیست های ارائه شده از طریق مراکز معتبر، انواع پتو ارزان ولی با کیفیت بالا را از طریق لیست انتخاب کرده و بر اساس بودجه آنها را تهیه کنند.

 

 

ارائه دهنده لیست قیمت پتو های نوزاد

سفارش پتو طرح گل بر جسته دو نفره

 

فروشگاه ویژه پتو، انواع پتوهای دو نفره را در مدل ها و برندهای مختلف در ویترین محصولات خود دارد. برند نرمینه یکی از مارک های معروف در کشور ما می باشد که از اعتبار بالایی برخوردار است.

یکی از محصولات برتر و پرفروش پتو ایرانی نرمینه، پتوی های طرح گل برجسته دو نفره است. این پتو از مشخصات و ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

  • جنس پتو: پرز 85% آکریلیک، زمینه 15% پلی استر
  • سایز: دارای ابعاد 220×240 سانتی متر
  • وزن خالص: حدود 4000 گرم

 

پتوهای دو نفره طرح گل برجسته و یا طرح های دیگر تحت نام مارک های مختلف، برای جهیزیه عروس خانم ها بسیار مناسب می باشند. عروس خانم ها می توانند این پتوها را به جای روتختی بخرند و بر روی تختخواب خود پهن کنند.

 

 

سفارش پتو طرح گل بر جسته دو نفره

خریدار مستقیم پتو های تک نفرده ساده

 

پتو تک نفره در طرح های ساده، خریداران زیادی در بازار دارد. پتو ایرانی لاله یکی از عرضه کنندگان برتر پتوهای یک نفره می باشد. این برند یکی از شرکت های برتر می باشد که محصولات آن دارنده لیسانس شرکت درالون آلمان است.

 

پتوهای تک نفره ساده می تواند در انواع دو لایه و یا یک لایه باشند. پتو مسافرتی متری نیز یک از انواع پتوهای یک نفره می باشد که دارای استفاده فراوانی است. پتوهای مسافرتی، سبک و بسیار نرم می باشند و می توان آنها را به راحتی در ساک و کوله جا داد.

 

خریداران انواع پتوهای مسافرتی و پتوهای یک نفره را مستقیماً از سایت های معتبر اینترنتی که جزء عرضه کنندگان بدون واسطه هستند، به راحتی تهیه کنند.

 

خریدار مستقیم پتو های تک نفرده ساده

ویژگی پتو های ایرانی در مقایسه با خارجی

 

پتوهای ایرانی دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی هستند و همین امر موجب شده است که پتو ایرانی صادراتی دارای نرخ عرضه بالایی باشد. کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان و حتی کشورهای اروپایی خواهان پتوهای کارخانجات ایرانی می باشند.

پتوهای ایرانی نسبت به پتوهای خارجی (مخصوصا پتوهای چینی) دارای مزایا و ویژگی های زیر می باشند:

  • نوع بافت غیر قابل شکافته شدن است. در ساختمان بافت سه نوع نخ بکار رفته و به همین علت، پرزدهی این پتوها بسیار پایین می باشد. ولی پتوهای چینی دارای پرزدهی هستند و بافت ضعیفی دارند.
  • دارای استحکام بعد از شستشو بوده و همچنین دارای استحکام کششی می باشد. پتوهای چینی در زمستان سرد و در تابستان دارای تعرق زیادی است.
  • جنس نخ خاب و اکریلیک به نحوی است که گرما را در خود نگه می دارد.
  • رنگ های سوئیسی کاتیونیک مخصوص اکریلیک که در هنگام تولید پتوها به کار می رود، دارای تاییدیه بهداشت جهانی می باشد.

 

ویژگی پتو های ایرانی در مقایسه با خارجی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما