نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد

نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد چه طرح های از پتو را ارائه می دهد؟ قیمت پتو شادیلون چقدر است؟ آسان ترین راه خرید عمده پتو شادیلون با قیمت مناسب چه می باشد؟
گروه تولیدی و صنعتی شادیلون بزرگترین تولید کننده انواع پتو می باشد که شامل کارخانجات پتو شادیلون مشهد، نخ و بافت می باشد. تکنولوژی به روز که در کارخانجات این کارخانه جات مورد استفاده قرار می گیرند موجب شده است که پتو های تولید شده در این شرکت ها، دارای کیفیت تضمینی باشد و این امر موجب رونق خرید و فروش این محصول در بازار شده است. با این وجود اگر قصد خرید پتو به قیمت نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد را دارید می‌توانید از طریق فروشگاه ‌های مجازی اقدام نمایید.

نمایندگی پتو شادیلون

گروه صنعتی شادیلون یکی از تولید کنندگان معتبر در صنعت نساجی در کشور می باشد. نمایندگی شادیلون در شهر مشهد واقع است. این برند، جزء برندهای مطرح در کشور می باشد که بیش از سی سال در زمینه تولید انواع محصولات نساجی فعالیت دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم، کیفیت محصولات شادیلون، از جمله پتوهای شادیلون، بسیار مناسب بوده است، چرا که این گروه تولیدی خودکفا است و خودش مواد اولیه محصولات خود را تولید می کند.
پتو های شادیلون خصوصیات مختلفی دارد.

این پتو ها در مدل های و سبک های مختلفی قابل عرضه می باشد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا هستند. بعضی از این مدل پتوها، ضد حساسیت هستند و آسیبی به پوست نمی رسانند. بعضی از آنها هم دوخته شده توسط الیاف آکریلیک می باشد که می تواند برای نوجوانان مناسب باشد. پتوهای شادیلون از نرمی و لطافتی برخوردار است که زبانزد خاص و عام است. نمایندگی شادیلون انواع مختلفی از این محصول را به خریداران عرضه می کند.

نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد

بهترین پتو های شادیلون صادراتی

پتو های تولید شده در کارخانجات شادیلون دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که این امر موجب رونق خرید و فروش این محصول از نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد شده است. از طرفی در حال حاضر انواع پتو ارائه شده در نمایندگی پتو شادیلون در مشهد به دیگر کشورهای جهان نیز صادر می شود که این امر به دلیل کیفیت بالای محصول است.
در این بین توجه داشته باشید که مهمترین ویژگی های بهترین پتو شادیلون عبارتند از:

  1.  ارائه انواع پتوی دو لایه
  2.  پتوهای بسیار نرم
  3.  ارائه پتو های ضد حساسیت
  4.  قابلیت شستشوی پتو
  5.  دارای طرح های بسیار آرامش بخش
  6.  دارای رنگ ثابت
  7.  بافت بسیار محکم

نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد

پرفروش ترین پتو های شادیلون

انتخاب مناسب لحاف و پتو برای خوابی آرام می تواند بسیار حائز اهمیت باشد، با این وجود افراد زیادی در حال حاضر از مارک های معروف پتو اقدام به خرید می کنند.
در این بین یکی از برندهای منحصر به فرد و بسیار مشهور، پتو برند شادیلون می باشد که پر فروش ترین محصولات این شرکت عبارتند از:

  •  پتوی گلد شادیلون دونفره
  •  پتوی شادیلون چیکا گلدار
  •  پتو یک نفره مدل چیکا
  •  پتوی شادیلون گل برجسته
  •  پتوی شادیلون عروسکی

نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد

خرید از نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد

نمایندگی پتوی شادیلون در مشهد ارائه کننده با کیفیت ترین و بهترین انواع و اقسام پتوی شادیلون در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع می ‌باشد که عرضه انواع مختلف این محصول جوابگوی تمامی سلایق خریداران است. حال اگر شما هم قصد خرید عمده انواع پتو شادیلون را دارید دیگر لازم نیست که شما حضوراً به نمایندگی فروش این محصول در مشهد مراجعه کنید، بلکه می توانید از طریق فروشگاه های مجازی و سایت های اینترنتی در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش داده و بعد از دو الی سه روز کاری آن را در سراسر کشور تحویل بگیرید.
با ما در ارتباط باشید.

14

  1. پتوی 3 نفره دارید ؟؟ از دو نفره بزرگتر هست نزدیک به 100 عدد میخوام لطفا تماس بگیرید متشکرم

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. سلام خدمت شما بزرگواران پتو شادیلون کارتن فروش هم دارید چون من شهرستان هستم ممنون میشم جواب بدین

    • سلام شهرام عزیز
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. باسلام بنده میخاستم یک فروشگاه پتو بزنم خواستم یک نمایندگی مستقیم که در مشهد دارید معرفی کنید تا از نزدیک طرح های و انواع پتو شرکتتون رو ببینم وتمام اجناس فروشگاه رو از کارخانه شماخرید انجام بدم.لطفا راهنمایی کنید.سپاس

  4. سلام پتو دو نفره و تک نفره برای فروش میخواستم.
    قیمت و شرایط فروشتون رو میخواستم بدونم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما