پخش انواع پتو سربازی مینک سنگین

برای خوابی راحت و آرام نیاز به کالای خواب است که یکی از مهم ترین کالاهای خواب، پتو است. پخش انواع پتو سربازی مینک سنگین، این موقعیت را برای بازاری ها و فروشگاه ها فراهم آورده است تا بتوانند این پتو را با مناسب ترین قیمت ، خریداری کنند. یکی از پخش کننده های بنام و مشهور انواع پتو سربازی مینک سنگین، شرکت بازرگانی دیبافت نام دارد. این شرکت بازرگانی، مستقیم از تولیدی ها و کارخانه ها خرید میکند و با پخش عمده انواع پتو سربازی مینک سنگین، به سود خوب و بالایی دست مییابد.
انواع پتو سربازی مینک سنگین که با انواع مدل های گوناگون تولید میشود، برای پخش عمده، توسط شرکت بازرگانی دیبافت قابل عرضه است. اگر شما میخواهید از باکیفیت ترین و مرغوب ترین این کالا خریداری نمایید، شرکت بازرگانی دیبافت بهترین گزینه است که با مدل های بروز این کالا را در اختیار شما قرار داده است. شرکت بازرگانی دیبافت، پخش انواع پتو سربازی مینک سنگین را به صورت اینترنتی نیز فراهم کرده است. این شرکت بازرگانی با سایتی که در اختیار خریداران و مشتریان قرار داده است، خریدی آسان و به صرفه را برای همگان فراهم آورده است تا بتوانند هر کالایی که مدنظر دارند را تهیه نمایند.

پتو سربازی مینک سنگین
پخش انواع پتو سربازی مینک‌ سنگین با بهترین برند همچون برند شرکت بازرگانی دیبافت انجام میشود. پتو سربازی مینک سنگین از محصولات و کالای این شرکت بازرگانی بوده و به شما امکان داده تا به راحتی اقدام به خرید این پتوی بسیار زیبا نمایید. پتو سربازی نمدی به دلیل مرغوبیتش به کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و… نیز صادر میشود. پتو نمدی سربازی به دلیل اینکه از پشم تولید شده است، در فصل زمستان باعث ایجاد گرمای مناسب میشود. این پتو از الیاف طبیعی تولید شده است و بسیار نرم و لطیف است. این پتو در مقابل شست و شو و استفاده مکرری که از آنها میشود رنگ پس نمیدهد و کیفیت اولیه اش را حفظ میکند

پتو سربازی نمدی قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی در دمای ۳۰ درجه سانتیگراد را دارا است. این پتو در انواع رنگ های گوناگون تولید می شود تا خریداران با بودجه ای که در دست دارند، به راحتی اقدام به خرید این پتو نمایند. پتو سربازی نمدی با اینکه از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده، اما نسبت به پتوهای دیگر قیمت بسیار مناسبی را دارا است. این پتو هوا را به راحتی از خود عبور میدهد و باعث تعریق حین خواب نمیشود. پتو سربازی نمدی با توجه به نیازهای ارگان ها تولید و روانه بازار میشود. این پتو از الیاف درجه یک تولید میشود و حمل آن بسیار آسان است.

پتو سربازی مینک سنگین

نخی که برای تولید پتو نمدی سربازی یا پتو سربازی مینک سنگین استفاده میشود بسیار بادوام است و به دلیل پرزهای زبری که دارد برای کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند مناسب نیستند. از انواع رنگ های این پتو میتوان به خاکستری، قهوه ای و سرمه ای اشاره کرد. این پتو در مقابل تابش نور مستقیم آفتاب، مقاومت بسیار بالایی دارد و رنگ عوض نمیکند. پتو سربازی ضخیم از قابلیت گرمایی بسیار بالایی برخوردار است. این پتو از پلی استر و یا پشم تولید میشود و با قیمت مناسب به دست فروشندگان میرسد. پتو سربازی ضخیم بدون پرز است و برای کسانی که حساسیت و آلرژی دارند بسیار مناسب است. پتو سربازی ساده برای بیمارستان ها، ارگان ها، سربازخانه ها و… مورد استفاده قرار میگیرد. الیاف این پتو از پلی استر درجه یک است و دور دوزی بسیار محکمی را دارا است و با وزن ها، کیفیت ها و قیمت های مختلف در فروشگاه های معتبر موجود است. شرکت بازرگانی دیبافت با چندین سال سابقه در فروش، پخش و عرضه منسوجات و کالاهای خواب، نامی آشنا دارد و خریداران زیادی را از اقصا نقاط کشور به خود جذب کرده است.

 آشنایی بیشتر با پتو سربازی
آشنایی بیشتر با پتو سربازی

برای تولید پتو سربازی مینک سنگین از ماشین آلات مدرن و پیشرفته بهره گرفته شده است و دور دوزی بسیار مقاومی دارد تا موقع جا به جایی ریش ریش نشود. این پتو نرم و لطیف است و با شست و شوی مکرر رنگ پس نمیدهد. بهترین دما برای شست و شوی این پتو، دمای ۳۰ درجه سانتی گراد است. این پتو به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد انعطاف پذیر است. از این پتو علاوه بر ارگان ها، بیمارستان ها و مناطق سیل زده، در منازل هم مورد استفاده قرار میدهند. برای نگه داری و دوام بیشتر این پتو، بهتر است در جای مرطوب نگه داشته نشود و حتی الامکان ماهی یک بار زیر نور آفتاب قرار داده شود تا هوای آزاد موجب دوام بیشتر این پتو شود. برای شست و شوی پتو سربازی از نرم کننده به مقدار زیاد استفاده نشود زیرا باعث آسیب به الیاف پتو خواهد شد. این پتو رنگ بندی های بسیار متنوعی دارد و بیشتر با رنگ های تیره از جمله خاکستری و قهوه ای تولید و روانه بازار فروش میشود.

میزان گرمای پتو سربازی چقدر است

میزان گرمای پتو سربازی چقدر است

یکی از خصوصیات پتو سربازی مینک سنگین این است که گرما را به خوبی در خود حبس میکند. به دلیل اینکه در طول شب، میزان گرما کم میشود، پتو سربازی با توجه به گرمای مناسبی که تولید میکند شما را از سرما حفظ میکند تا خوابی راحت و آرام داشته باشید. برای افزایش گردش خون و کاهش استرس، داشتن پتوی گرم حین خواب بسیار اهمیت دارد و دردهای عضلانی با وجود گرما از بین میرود و خستگی و درد دیگر به سراغتان نمی آید.

راهنمای تخصصی خرید پتو سربازی

راهنمای تخصصی خرید پتو سربازی

ما همیشه در فصل های سرد زمستان دغدغه این را داریم که از کدام برند و از کدام جنس پتو خریداری نماییم. بی شک شرکت بازرگانی دیبافت این دغدغه را از میان برده است. این شرکت بازرگانی سایتی را راه اندازی کرده است تا خرید پتو سربازی با هزینه کم و مقرون به صرفه انجام شود. شما برای خرید پتو سربازی مینک سنگین کافی است به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کرده و از تنوع رنگ ها، جنس و قیمت این کالا آگاهی یابید. مشاوران این شرکت بازرگانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و مشاوره به شما خریداران عزیز هستند تا سوالاتی که در ذهن شما میگذرد را پاسخگو باشند.

فروشندگان بزرگ پتو سربازی مینک سنگین

فروشندگان بزرگ این منسوج

یکی از مهمترین موارد استفاده پتو سربازی مینک سنگین، روانداز است. از فروشندگان بزرگ پتو سربازی مینک سنگین، میتوان به شرکت بازرگانی دیبافت اشاره کرد. این شرکت بازرگانی کالاهایش را از درب کارخانه خریداری مینماید و هیچ واسطه ای در این میان نیست به همین دلیل با سود کم روانه بازار فروش میشود. شما با خرید از این شرکت بازرگانی، خریدی تضمینی را تجربه خواهید کرد و با هر بودجه ای که در دست دارید میتوانید از مرغوب ترین و باکیفیت ترین پتو سربازی مینک سنگین خریداری نمایید.

2

  1. سلام
    چه قدر خوبه که شرایطی ایجاد کردید تا مشتری بتونه سفارش خودش رو از طریق اینترنت ثبت کنه.اینطوری در زمان و هزینه های اضافی هم صرفه جویی میشه و محصول درب منزل تحویل خریدار میشه

  2. سلام و درود به شما بزرگواران میخواستم بدونم شرایط صادرات تون چجوریه و اینکه طرف قرارداد کی هست ممنون از تیم پر انرژی تون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما